پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۵۷۸۷
تاریخ انتشار : ۲۱ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۳
فرماندار ارومیه گفت: واحدهای تولیدی ارومیه با مشکل سرمایه در گردش که یکی از موضوعات حیاتی واحدهای تولیدی است دست و پنجه نرم می‌کنند.

شعار سال: عباس حسن خانی چهارشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان ارومیه که در محل فرهنگسرای جوان ارومیه برگزار شد با تبریک هفته نیروی انتظامی اظهار داشت: این آرامش و اقتداری که در مملکت ما وجود دارد به سبب وجود این نیروهاست و از خداوند متعال خواستاریم این مهم را همیشه بر ما ارزانی دارد.

وی افزود: بزرگ‌ترین تجمع انسانی در ایام ماه محرم در سایه امنیت کامل در شهرستان ارومیه و در کشورمان برگزار شد که نیروهای امنیتی، نظامی و انتظامی موثرترین مهره‌ها در این موضوعات هستند و خداوند متعال را شاکریم که این برنامه‌ها در آرامش کامل برگزار شدند.

فرماندار ارومیه گفت: دستگاه‌ها توجه خاصی به ستاد عتبات عالیات و موضوع بازسازی داشته باشند و خوشبختانه ستاد اربعین تشکیل شده است و این بخش غیردولتی است و باید برخی از نیازمندی‌ها از طریق ادارات تأمین شود و استفاده از ظرفیت ادارات در این زمینه نیاز است تا پیاده روی اربعین به خوبی انجام شود.

وی با اشاره به تغییرات مدیران استانی آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: این تغییر ممکن است سبب تغییراتی نیز شود و این موضوع تنها احتمالی بیش نیست و آقای سعادت به عنوان وزنه‌ای در استان است که یکی از الگوهای مدیریتی در سطح استانمان به شمار می‌رود.

حسن خانی بیان کرد: از محضر ایشان بسیار کسب تجربه کرده‌ایم و در سطح استان چند مدیر شاخص داریم که آقای سعادت یکی از این افراد است و باید در این راستا بدرقه خوبی برای قدردانی از زحمات ایشان صورت گیرد تا بتوان گوشه‌ای از زحمات ایشان را با این اقدام گرامی داشت.

وی یادآور شد: استاندار جدید آذربایجان غربی نیز یکی از مدیران خوش نام و خوش سلیقه مطرح است و به عنوان یک دیپلمات ارشد در نظام جمهوری اسلامی ایران در حال خدمت رسانی بودند که امیدواریم از تجربیات ایشان در مدیریت استان استفاده شود و مهم‌ترین مزیت ایشان زبردستی در موضوعات اقتصادی است.

فرماندار ارومیه با اشاره به یکی از بزرگ‌ترین مشکلات واحدهای تولیدی شهرستان ارومیه تاکید کرد: موضوع سرمایه در گردش یکی از موضوعات حیاتی واحدهای تولیدی امروز در کشورمان به ویژه شهرستان ارومیه است و باید تمامی شرکت‌های خدمت رسان توجه کنند که خدمات واحدها قطع نشود.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار 19 مهر 96، کد مطلب: 1543866 ، www. tasnimnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین