پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۵۸۱۸
تاریخ انتشار : ۲۱ مهر ۱۳۹۶ - ۰۶:۳۶
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان گفت: اتحادیه های صنفی به عنوان امانت دار، باید بر اساس قانون از فعالیت واحدهای بدون پروانه کسب جلوگیری کنند.

شعارسال: نادر میرشکار در همایش پلیس، امنیت عمومی، اصناف و بازاریان که با حضور فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان در محل سالن همایش های اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی زاهدان برگزار شد، اظهار داشت: ما به عنوان یک ایرانی و یک شهروند افتخار می کنیم که با توجه به شرایط منطقه در سایه امنیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران قرار داریم .

وی به موضوع واحدهای بدون پروانه کسب اشاره کرد و افزود: آنچه مسلم است این است که نگرانی هایی در رابطه با واحدهای بدون پروانه کسب وجود دارد که به نظام اقتصادی ما ضربه وارد می کند.

وی با اشاره به اینکه این موضوع ارتباط مستقیم با اتاق های اصناف دارد، ادامه داد: این موضوع به هیچ عنوان پذیرفتنی نیست و اتحادیه های صنفی باید به عنوان امانت دار بر اساس قوانین جلوی فعالیت این واحدها را گرفته و آنها را به سمت قانونی شدن سوق دهند و در صورت عدم تمکین به قانون با همکاری پلیس نظارت بر اماکن عمومی این واحدها پلمپ شوند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان ادامه داد: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با جنگ، تحریم و هر نوع دسیسه دیگر تلاش دارند تا در نظام، امنیت و اقتصاد ما اختلال ایجاد کنند اما هم اینک ما سربلند هستیم و با ایستادگی در برابر این دسیسه ها و پیشروی در بحث اقتصاد مقاومتی امروز نتایج بسیار خوبی حاصل شده است.

وی خاطرنشان کرد: به همت تلاشگران نیروی انتظامی ما احساس نا امنی نمی کنیم و این نظام استوار و پایدار است و در سایه ی این امنیت، امنیت در بخش سرمایه گذاری نیز ایجاد شده است.

وی تصریح کرد: ایجاد زیرساخت ها و سرمایه گذاری کلان در سایه امنیت از جمله مهمترین عناصر توسعه اقتصادی استان سیستان و بلوچستان است.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 20مهر1396، کدخبر: 4111191: www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین