پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۶۶۴۶
تاریخ انتشار : ۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۰۷:۱۲
عضو شورای شهر اصفهان گفت: با توجه به مشکلات موجود در کلانشهر اصفهان از جمله آلودگی هوا، ترافیک، آلودگی آب و.... لزوم تغییر در سیاست‌گذاری‌ها در مدیریت شهری احساس می‌شود.

شعار سال: پور محمد شریعتی پیش از ظهر یکشنبه در هشتمین جلسه علنی شورای شهر اصفهان با اشاره به اینکه با توجه به مشکلات موجود در کلانشهر اصفهان از جمله آلودگی هوا، ترافیک، آلودگی آب و.... لزوم تغییر در سیاست‌گذاری‌ها در مدیریت شهری احساس می‌شود، اظهار داشت: از این رو همه این موضوعات باید در کمیسیون‌های تخصصی شورای اسلامی شهر اصفهان مطرح و در چارت جدید سازمانی شهرداری اصفهان لحاظ شود.

وی با اشاره به اینکه انتخاب مدیران شایسته و پاک‌دست برای ایجاد تغییرات در شهرداری اصفهان امری ضروری است، تصریح کرد: مردم مناطق مختلف شهری در طرح‌ها و پروژه های مختلف باید از میزان یکسانی از خدمات بهره‌مند شوند.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به اینکه محل درآمدهای پایدار شهرداری باید از فروش تراکم فاصله گرفته و به سمت محل‌های جدید سوق پیدا کند، افزود: برای این امر توجه به گردشگری از اهمیت بالایی برخوردار است و با توجه به اینکه سیاست‌های دولت در حوزه گردشگری با سیاست‌های شهرداری همپوشانی دارد می توان در این زمینه موفقیت‌هایی را به دست آورد.

وی با تاکید بر اینکه بایدظرفیت های فرهنگی شهر از نظر تاریخ شفاهی احیا شده و خرده فرهنگ‌ها، اقلیت ها و محصولات آن و مکاتب هنری اصفهان در حوزه‌های سینما و تئاتر، موسیقی، صنایع دستی، پوشش مد نظر قرار گیرد، گفت: همچنین باید به ظرفیت‌های موجود در شهرهای حاشیه‌ای اصفهان نیز توجه داشته باشیم تا حس تعلق شهروندان به اصفهان را بالا ببریم.

شریعتی نیا با تاکید بر اینکه استقلال عمل و جنبه عمومی و غیر دولتی شهرداری و توجه به سهم تک تک شهروندان در منابع و مصارف آن، ضمن تعامل سازنده و محترمانه بادیگر نهادهای اجرایی باید حفظ شود، ابراز داشت: همچنین استفاده از ظرفیت بانوان و جوانان در مدیریت شهری امری لازم‌الاجرا است و باید از ظرفیت این دو قشر بهره برداری لازم را داشته باشیم.

وی با تاکید بر توسعه تعاملات بین‌المللی شهر اصفهان و توسعه دیپلماسی در این شهر ابراز داشت: این امر در حوزه‌های فرهنگی و اقتصادی می‌تواند دستاوردهای خوبی برای اصفهان داشته باشد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر ، تاریخ انتشار 23 مهر 96، کدمطلب:4114871، www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین