پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۶۸۶۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۹
معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم گفت: وزارت کشاورزی برای تولید گندم باکیفیت کشاورزان را آموزش داده و وظیفه دانشگاه علوم پزشکی و استاندارد نظارت ر کیفیت آرد و نان تولیدی است.

شعار سال: احمدرضا سمیعی نسب امروز در نشست خبری مشترک دادگستری، نیروی انتظامی و سازمان صنعت، معدن و تجارت و اتاق اصناف قم در سالن دانش اتاق اصناف قم، با اشاره به تخصصی بودن سازمان صنعت، معدن و تجارت در حوزه اقتصاد اظهار داشت: گستردگی دامنه فعالیت‌های این سازمان و تخصصی بودن آن در حوزه اقتصاد مسئولیت تیم نظارت را بسیار سخت و پیچیده کرده است.

وی نظارت این سازمان بر بخش‌های مختلف اقتصادی جامعه را موردبررسی قرارداد و افزود: مشکل امروز سازمان صنعت،معدن و تجارت وجود کالای قاچاق و تقلبی در همه حوزه‌ها بوده که متأسفانه به‌صورت حجم‌های کلان وارد کشور شده و نظارت شبانه‌روزی بر این موضوع هم نتوانسته مانع از عرضه این کالاها در جامعه شود.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم حمایت از تولیدکننده داخلی را بزرگ‌ترین رسالت این سازمان عنوان کرد و گفت:متأسفانه ورود این حجم کالای قاچاق به کشور مهم‌ترین عامل آسیب به تولیدکننده داخلی بوده و باید با آموزش‌های مناسب مانع عرضه این کالاها در سطح بازار شویم.

سمیعی نسب با اشاره به لزوم همکاری همه دستگاه‌ها به موضوع قاچاق کالا تصریح کرد: برای برخورد با این پدیده شوم و جلوگیری از آسیب به تولید داخلی باید همه ارگان‌ها برای مبارزه با کالای قاچاق بسیج شده و با ارتقاء فرهنگ عمومی مانع تقاضای مردم برای این نوع کالاها شویم.

وی در ادامه به موضوع کیفیت نان و آرد پرداخت و خاطرنشان کرد: نان به‌عنوان یک کالای راهبردی در سبد خانوار و انتظار مردم برای ارائه نان باکیفیت باید مورد نظارت بیشتر قرارگرفته و نظارت بر چگونگی عرضه آن وظیفه سازمان صنعت،معدن و تجارت بوده و آرد موجود در بازار از کیفیت خوبی برخوردار است.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم نظارت بر کیفیت آرد توزیع‌شده در نانوایی‌ها را وظیفه دانشگاه علوم پزشکی و اداره کل استاندارد دانست و تصریح کرد: وزارت کشاورزی برای تولید گندم باکیفیت کشاورزان را آموزش داده و وظیفه دانشگاه علوم پزشکی و استاندارد نظارت بر کیفیت آرد و نان تولیدی است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ 24 مهر 96، کد مطلب: 1547928:www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۰
0
0
خا خوبه ی جا داره نظارت صورت میگیره نمیدونیم باید باور کنیم یا ن م.ق 75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین