پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۷۲۰۰
تاریخ انتشار : ۲۸ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۶
مدیر عامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری اصفهان گفت: از مسئولان دانشگاه هنر اصفهان به دلیل قطع درختان شکایت کرده‌ایم و از شکایت خود لحظه‌ای عقب نمی‌نشینیم و پیگیر این قضیه هستیم.

شعار سال: علی سلیمانپور در خصوص آخرین وضعیت بریده شدن تعدادی از درختان دانشگاه هنر، اظهار کرد: در دانشگاه هنر اصفهان خلافی انجام شده است که مدیران آن باید پاسخگو باشند.

وی افزود: کارشناسان سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری اصفهان را به دانشگاه راه ندادند، اما همکاران من گزارشی را تهیه و ارسال کردند از آن ها پاسخ خواستیم ولی متاسفانه جوابی ندادند.

سلیمانپور تصریح کرد: از مسئولان این اتفاق در دانشگاه هنر شکایت کردیم و پیگیر شکایت خود هستیم. پس از شکایت ابتدا دادگاه رای به تبرئه این افراد داد، اما پس از بررسی‌ها توسط وکیل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری اصفهان دوباره پرونده به جریان افتاد و در دادگاه دیگری برای افراد مربوطه رای صادر شد و امروز آن ها با قرار وثیقه آزاد هستند.

مدیر عامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری اصفهان تصریح کرد: متاسفانه این اتفاق پس از این همه پیگیری مجدد در سال جاری هم در حال رخ دادن است یک میخک هندی و پاپیتال را قطع کردند و به جای آن ها نهال یک ساله کاشتند، چگونه می‌خواهند توجیه کنند که درخت 30 ساله را قطع و نهال یک ساله کاشته‌اند.

سلیمانپور ادامه داد: معاون فنی دانشگاه هنر اصفهان اولین شخصی بوده است که چنین دستوری داده و این دستور خلاف آنچه مراجع قضایی می‌گویند، است. آن ها دلیل صدور چنین دستوری را دیده نشدن آثار باستانی می‌دانند، مگر چنین چیزی می شود؟ پس باید درختان چهلستون و حافظیه را هم به این دلیل قطع کنند مگر می‌شود؟

وی خاطرنشان کرد: در دادگاه مجددی که قرار است برگزار شود باید همه خسارت های وارد شده پرداخت شود من نیز به عنوان مدیرعامل این سازمان لحظه‌ای عقب نمی نشینم و پیگیر این قضیه هستم.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار 26 مهر 96، کد مطلب: 96072614866 ، www.isna.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین