پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۷۲۵۲
تاریخ انتشار : ۲۸ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۱
فرماندار نهاوند گفت: برای پذیرای از زائرین اربعین دو موکب در نهاوند برپا می‌شود و در صورتی که به غیر از این دو موکب، موکب‌های دیگری برپا شوند نیروی انتظامی با آن‌ها برخورد می‌کند.

شعار سال: کریم حمیدوند در نخستین جلسه ستاد هماهنگی اربعین شهرستان نهاوند که چهارشنبه شب در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: برای پذیرایی از زائرین اربعین دو موکب در شهرستان نهاوند برپا می‌شود که یکی از این موکب‌ها در پارک کوثر شهر نهاوند و یک موکب نیز در پارک کشاورز شهر فیروزان برپا می‌شود.

وی تصریح کرد: حفظ امنیت و جان زائرین اربعین برای ما خیلی اهمیت دارد از همین رو در صورتی که به غیر از این دو موکب، موکب و یا ایستگاه صلواتی دیگری برای پذیرایی از زائران در شهرستان راه‌اندازی شود باید با نیروی انتظامی هماهنگی به‌عمل آید.

حمیدوند افزود: همچنین به خاطر امنیت و حفظ جان زائرین اربعین باید مراقب حملات بیوتروریسم باشیم و‌ در این راستا شبکه بهداشت اختیار تام دارد و موظف است برای جلوگیری از مسمویت غذایی در موکب‌ها نظارت دقیق داشته باشد و همچنین جهت رفاه حال زائرین باید چندین داروخانه شبانه‌روزی در ایام تعطیل اربعین در شهرستان فعال باشند.

وی عنوان کرد: همچنین پروژه آسفالت 400 متر از ورودی جاده آورزمان به سمت نهاوند به خاطر تردد زیاد در این جاده باید توسط اداره راه و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان قبل از اربعین به اتمام برسد.

فرماندار نهاوند بیان کرد: همچنین تمام ادارات شهرستان نهاوند موظف هستند برای خدمات رسانی به زائرین اربعین تمام تجهیزات خود را در اختیار ستاد هماهنگی اربعین شهرستان قرار دهند.

حمیدوند اظهار داشت: برای ساماندهی کمک‌های مردمی برای زائرین اربعین و جلوگیری از سوء استفاده‌های شخصی در این خصوص، باید کمک‌های مردمی توسط نهادهای کمیته امداد، بهزیستی و هلال احمر شهرستان جمع‌آوری شوند.

وی تصریح کرد: همچنین اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری نهاوند موظف است که جهت معرفی شهرستان و فرهنگ آن بسته‌های فرهنگی را در موکب‌ها بین زائرین توزیع کند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ 27 مهر 96، کد مطلب: 1550157:www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین