پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۷۲۹۱
تاریخ انتشار : ۲۸ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۰
استاندار کرمانشاه گفت: مصوبات سفر مقام معظم رهبری که به نوعی عملیاتی نشده باید با توان مضاعف پیگیری و تعیین تکلیف شود.

شعار سال: هوشنگ بازوند امروز پنج شنبه در شورای برنامه ریزی استان که در استانداری کرمانشاه برگزار شد، ۸۵ درصد بودجه کشوری را ملی عنوان کرد و اظهار داشت: فقط ۱۵ درصد د آن استانی است که در این رابطه یکسری الزامات وجود دارد که دست ما نیست و در مجلس تصویب می شود.

وی افزود: حدود هشت تا نه درصد بودجه کشور در استان هاو در جلسات شورای برنامه ریزی تعیین تکلیف می شود که این امر یکی از ایراد اصلی نظام برنامه و بودجه کشور است.

استاندار کرمانشاه بودجه در نظر گرفته شده برای سال ۹۷ را مغایر با شعار تمرکز زدایی دانست و عنوان کرد: حدود ۵۰ تا ۶۰ درصد بودجه ها در نظام برنامه ریزی به صورت چانه زنی به دست می آید و ما باید بتوانیم از این طریق آن را جذب کنیم که البته این روش نیز یک نقص محسوب می شود.

بازوند خاطر نشان کرد: بحث بودجه را باید به عنوان یک مطالبه جدی پیگیری کنیم و در این راه باید مشکلات را برطرف کنیم و کار را به دیگران واگذار نکنیم.

استاندار کرمانشاه ادامه داد: در اولویت قرار گرفتن استانهای محروم، با نرخ بالای بیکاری و مرزی باید مد نظر قرار دهیم و از ان به عنوان یک حفره خوب برای دست یافتن به یک مطالبه گری استفاده کنیم.

وی ادامه داد: نمایندگان استان باید تلاش خود را در این زمینه بکار بگیرند و مدیران استان با پیگیری های لازم جذب حداکثری بودجه را بدست آورند که این امر در ارزیابی مدیر موفق مد نظر خواهد گرفت.

بازوند گفت: تمام هنر ما این است که بتوانیم سهم استان را در لایحه دولت افزایش دهیم و بودجه لازم را قبل از ورود به مجلس کسب کنیم.

وی تصریح کرد: افزایش ردیف ملی برای استان و اخذ بودجه برای استان از مهم ترین کارها است که باید در این راستا اهتمام ویژه داشته باشیم.

استاندار کرمانشاه ادامه داد: یکسری پروژه های ملی به نام استان است که باید با هنرمندی بتوانیم این را افزایش دهیم و مدیرانی که پروژه های ملی زیادی دارند با انجام مکاتبات اعتبارات خود را در این زمینه افزایش دهند.

وی خاطرنشان کرد: تقویت نظام درآمد هزینه کار درستی است و الان که درآمد ما کم است و نباید این امر مشکلی را برای ما به وجود آورد.

بازوند همچنین به مصوبات سفر رهبری به استان اشاره کرد و گفت: مصوبات سفر مقام معظم رهبری که به نوعی عملیاتی نشده باید با توان مضاعف پیگیری و تعیین تکلیف شود.

وی افزود: همچنین وعده هایی که در سفر رئیس جمهور به مردم داده شد باید عملیاتی شود چرا که مردم انتظار دارند و و اگر محقق نشود سبب بی اعتمادی و یاس مردم خواهد شد.

استاندار کرمانشاه یادآور شد: بودجه سال ۹۷ به نوعی چراغ های روشنی است که برای سال آینده در مسیر خود قرار دهیم و اگر نتوانیم آن را تصویب کنیم استان با مشکل مواجه خواهد شد.

وی در پایان تاکید کرد: فرمانداران استان هم در رابطه با پروژه های ملی باید پیگیر باشند و در این راستا از استانداری و مدیران مطالبه گر باشند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ 27 مهر 96، کد مطلب: 4118599:www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین