پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۸۶۶۴
تاریخ انتشار : ۰۵ آبان ۱۳۹۶ - ۰۰:۳۵
برنامه‌ گفتگوى ويژه خبرى شبكه ٢ سیما به بحث تصميمات اخير شوراي نگهبان به خصوص موضوع لغو عضويت سپنتا نیکنام در شوراى شهر يزد اختصاص داشت.

شعارسال : دو میهمان این برنامه مدرسی یزدی از فقهای شورای نگهبان و علیزاده از حقوق دانان این شورا بودند.

در اين برنامه، برخلاف تمام میزگردهاى مشابه که میهمانان باید از جریان هاى مختلف فکری و سیاسی باشند تا بتوانند با ایجاد چالش مساله پیش آمده در بحث را مطرح کنند تا افکار عمومی بتواند خود تصمیم بگیرد و انتخاب کند دو ميهمان این برنامه هر دو موافق تصمیم شورای نگهبان بوده و یکدیگر را تایید می‌کردند.

در خاتمه، این دو میهمان كه در طول بحث استدلال‌هاى سست و مثال‌هاى اشتباهى را بی‌واهمه از حضور منتقدى ديگر مطرح مى‌كردند، ضمن تاييد يكديگر از مجری برنامه نیز بابت هدايت خوب ميزگرد تشکر کردند!

اين برنامه‌ی صدا و سیما در فضای مجازی با واکنش‌های بسیار مواجه شده است و بسیاری از مخاطبین آن را مورد نقد و حتی دستمایه طنز قرار داده‌اند.

جالب آنكه صداوسيما، برخى مقامات و رسانه‌هاى همسو با آن در روزهاى اخير از رشد شايعات و پذيرش جامعه نسبت به آنها و بی‌توجهی عمومى نسبت به رسانه‌هاى رسمى ابراز شگفتى كرده و گاه وعده برخورد با شبكه‌هاى اجتماعى را مى‌دهند كه در اين شرايط رسانه ملى و امثالهم، به منبع خبرى بسيارى از مردم تبديل شده اند.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت تحلیلی-خبری تیک، تاریخ انتشار: 4 آبان 1396، کدخبر: 189870، www.tik.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین