پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۹۴۲۲
تاریخ انتشار : ۰۸ آبان ۱۳۹۶ - ۰۷:۵۸
سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان کنگان گفت: افزایش ورود مردم به شبکه بهداشت، مساوی با کاهش مراجعین به بیمارستان است.

شعار سالحسن حیدری صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران در شهر کنگان اظهار داشت: در بدو ورود به‌ عنوان سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان کنگان از چند مرکز بهداشتی درمانی سطح شهر کنگان و بنک بازدید کرده و مسایل مربوط به این مراکز را موردبررسی قراردادیم.

وی افزود: از آنجاکه شاخص‌های بهداشتی، ملاک عملکرد یک شبکه بهداشت و درمان است قطعاً در آینده‌ای نزدیک شاهد تغییرات مثبتی در این زمینه خواهیم بود که ارتقا شاخص‌های سلامت جزیی از این تغییرات است.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان کنگان تصریح کرد: با توجه به این که مقوله سلامت، مقوله‌ای است که بخش عظیمی از آن، همت همه مجموعه‌های خارج از شبکه بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی را می‌طلبد، بنابراین از تمام مجموعه‌های اجتماعی، سمن‌ها و شهرداری و شوراهای اسلامی، تقاضا داریم که در جهت بهبود و ارتقای کیفیت سلامت در شهرستان کنگان کمک کنند.

حیدری عنوان کرد: به‌ صورت کلی، اهداف بنده در این راستا این است که ورودی (مراجعین) به بیمارستان را کم کنیم و ورودی به شبکه بهداشت و درمان را افزایش دهیم، یعنی آگاهی مردم را برای پیشگیری از بیماری‌های واگیر و غیرواگیر و واکسیناسیون و بیماری‌های داخلی و قلب، افزایش دهیم که قطعاً نتیجه این پروسه، کاهش مراجعین به بیمارستان خواهد بود.

حیدری افزود: تصمیم داریم عوامل خطرسازی که جان مردم را تهدید می‌کنند مانند تصادفات جاده‌ای و درون‌شهری را پس از شناسایی و با همت شورای سلامت شهرستان، کاهش دهیم که در این راه نیازمند عزم، اراده و مشارکت تمامی مسوولین و مردم هستیم.

وی بیان کرد: یکی از عوامل ورود مردم به بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان، تصادفات جاده‌ای و درون‌شهری است که گاهی بر اثر نادیده گرفتن قوانین راهنمایی و رانندگی شاهد آن هستیم.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان کنگان عنوان کرد: با همت مجموعه شهرستان کنگان و به‌خصوص شورای ترافیک و به شکل ویژه‌تر پلیس راهور، شاهد کم‌شدن سوانح جاده‌ای و تصادفات و نهایت کاهش ورودی این نوع اتفاقات به بیمارستان کنگان خواهیم بود تا با همکاری هم بتوانیم قدمی در راه سلامت و افزایش امید به زندگی مردم برداریم.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس ، تاریخ انتشار آبان 96، کدمطلب:۱۳۹۶۰۸۰۷۰۰۰۱۷۷ ، www.farsnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین