پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۰۳۶۴
تاریخ انتشار : ۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۳
آمریکا نه تنها با دولت و رهبر که با ملت ایران دشمن است.

شعار سالحجت‌الاسلام محمد حمیدی‌نژاد امروز در خطبه های این هفته شهر آبدان اظهار داشت: خداوند هر چیزی که به نفع انسان بوده را واجب کرده و هر چه به ضرر انسان بوده حرام کرده است و تقوا تنها را سعادت دنیا و آخرت است.

وی افزود: عزت و کرامت انسانی یکی از درس های قیام امام حسین(ع) است و امام مظهر کامل کرامت و عزت انسان است که خداوند خواسته انسان عزت داشته باشد.

امام جمعه آبدان تصریح کرد: دشمن واقعی امریکاست، این از روی تعصب نیست از روی فهم واقعی و تجربه است، امریکا نه تنها با دولت و رهبر که با ملت ایران دشمن است.

حمیدی‌نژاد یادآور شد: آمریکا چیزی که تا امروز نشان داده دشمنی با ماست و کسانی که روزی حرف‌های دیگری می‌گفتند، امروز به این نتیجه رسیدند. برای توجیه مذاکره گفتند با نتیجه رسیدن مذاکره مشکل آب خوردن هم حل می شود، در حالی که چنین نشد.

وی ادامه داد: هنر این نیست که هر چه دشمن بگوید ما انجام دهیم اما دشمن به تعهد خود عمل نکند. امروز هم از راه خدعه وارد شده، تحریم ها را بیشتر کرده و از طرف دیگر با اروپایی ها در باغ سبز اروپا را باز کرده تا به داخل توجه نکنیم. برخی می گویند امریکا یک کشور است با دیگران تعامل کنیم. اینها همه با هم هستند، سیاست چماق و هویج هست ، خواب نباشیم.

امام جمعه آبدان یادآور شد: رهبری فریاد می‌زند اقتصاد مقاومتی نگاه به درون، اشتغال و تولید داخلی را احیا کنید، برخی مسولین فقط آمارسازی می کنند.

وی با اعلام این که فرداروز ملی مبارزه با استکبار نامیده شده، یادآور شد: آمریکا دشمن درجه یک همه آزادگان و مظلومان جهان است و ما تا آخرین قطره خود در مقابل امریکا خواهیم ایستاد و هر کسی با امریکا دشمن است و دل به ایران اسلامی بسته فردا با حضور خود به امریکا درس بدهد.

حمیدی‌نژاد با اشاره به سخنان رهبری در دیدار با رییس جمهور روسیه گفت: با حذف دلار در معاملات، آمریکا را منزوی کنیم که اقتصاد امریکا بسیار ضعیف است و فقط به کمک دلار سرپاست.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس ، تاریخ انتشار 12 آبان 96، کدمطلب:۱۳۹۶۰۸۱۲۰۰۰۳۸۰ ، www.farsnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین