پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۱۲۱۱
تاریخ انتشار : ۱۷ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۶
نیمی از فروش فیلم قهرمانان کوچک برای توسعه و تجهیز بیمارستان امام حسین اصفهان هزینه می‌شود.

شعار سال: مدیر پخش فیلم حوزه هنری با اشاره به اینکه این فیلم سینمایی تا کنون در سراسر کشور بیش از یک میلیارد و 300میلیون تومان فروش داشته است افزود: بنا به نذر فرهنگی سرمایه گذار فیلم، نیمی از فروش کلی فیلم به توسعه و تجهیز بیمارستان کودکان امام حسین اصفهان اختصاص می یابد.
غلامرضا فرجی گفت: قهرمانان کوچک به مناسبت فرا رسیدن هفته جهانی کودک، همزمان در سراسر کشور از 12مهر در سینماهای اصفهان و شهرستان‌های این استان اکران شده است.
این فیلم که نخستین فیلم رزمی و کمدی سینمای ایران با محوریت حمایت از کالای ایرانی، ویژه گروه سنی کودک و نوجوان است موفق به کسب پروانه زرین سی امین جشنواره فیلم کودک و نوجوان از نگاه داوران شده است.
پخش این فیلم در سراسرکشور برعهده حوزه هنری است که اکران آن تا پایان آبان ادامه دارد.
این فیلم سینمایی هم اکنون در پردیس سینمایی چهارباغ اصفهان روی پرده است.
مرکز آموزشی درمانی کودکان امام حسین مجهز به بخش‌های رادیولوژی و سونوگرافی، آزمایشگاه، جراحی کودکان و نوزادان، عمومی، عفونی، ریه، کلیه، غدد متابولیسم کودکان، داخلی اعصاب، دیالیز و ایمونولوژی کودکان است.
این مرکز قرار است در فضای دو هزار و 424هزار متر مربعی در شش طبقه توسعه یابد.



شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری صدا و سیما، تاریخ 16 آبان 96 ، کد مطلب: 1887650: www.iribnews.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین