پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۳۵
تاریخ انتشار : ۱۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۸
نظرتان در مورد یک اپلیکیشن که معادلات سخت ریاضی شما را با عکس گرفتن حل کند چیست؟

شعارسال : نظرتان در مورد یک اپلیکیشن که معادلات سخت ریاضی شما را با عکس گرفتن حل کند چیست؟این نرم افزار با سیستم عامل های اندروید,ios و ویندوز فون سازگاری دارد.در ادامه مطلب با این اپلیکیشن جالب و کاربردی بیشتر آشنا شوید.

تعجب نکنید با نرم افزار PhotoMath شما می توانید به راحتی با گرفتن یک عکس معادله ریاضی خود را حل کنید.کافی است با دوربین گوشی خود از معادله ریاضی عکس بگیرید. خیلی سریع پاسخ را روی صفحه نمایش تلفن همراه خود مشاهده خواهید کرد.

این نرم افزار به کمک دانش آموزان و دانشجویان آمده تا در سریع ترین زمان ممکن پاسخ مسائل را در اختیار آنها بگذارد.

این نرم افزار پس از تهیه تصویری از معادله مورد نظر علاوه بر پاسخ نهایی، روش حل را نیز به صورت مرحله به مرحله نمایش می دهد. برنامه میتواند در مسائل پایه ریاضی به شما کمک کند.

عیب نرم افزار PhotoMath عدم پشتیبانی از دست نوشته و عدد فارسی می باشد یعنی فقط قابلیت شناسایی متون تایپ شده لاتین را دارد.

بیشتر کاربرد این اپلیکیشن عبارت های کسری و اعشاری ، معادلات خطی ، توان ، ۲ معادله ۲ مجهولی و غیره یا به عبارتی ریاضی دبیرستان می باشد.

نصب و استفاده این اپلیکیشن خالی از لطف نیست ، در حال حاظر این اپ برای iOS و Windows Phone و اندروید انتشار یافته است.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از وبسايت تابناک فارس ، تاریخ انتشار دوشنبه30 شهریور 1394 ، کد مطلب :98158 : www.tabnakfars.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین