پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۵۲۵۷
تاریخ انتشار : ۰۷ آذر ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۲
در رستورانی در شهر ساوه قبل ازسرو غذا ،کتاب سرو می‌شود.

شعار سال: آقای محلوجیرستوران دارساوه‌ای در رستورانش کتاب‌های زیادی قرار داده تا مشتریان قبل از آماده شدن غذا کتاب بخوانند وسال هاست که می‌توان همراه بوی غذای تازه رایحه خوش کتاب را هم دراین رستوران اسشتمام کرد.

سرو غذا با طعم کتاب در رستورانی در ساوه

وی همچنین یک کتابخانه مجهز با ۴ هزار کتاب را هم در کنار رستورانش احداث کرده است و دنبال فردی دوستدار کتاب است تا به عنوان کتابدار به مردم خدمت رسانی کند.

آقای ملحوجی می‌گوید: مادرم از کودکی برای یاد گرفتن قرآن، من را به مکتب فرستاد و در مهمانی‌ها من قران می‌خواندم و آن‌ها نیز مرا تشویق می‌کردند و از همان موقع علاقه‌مند به کتاب شدم.

وی با بیان اینکه با هدف آشتی مردم با کتاب، کتاب خوانی را در رستورانش رواج داده اضافه کرد: در این رستوران کتاب مفاخر ساوه‌ای هم وجود دارد که به مسافران و راننده‌هایی که از این رستوران استفاده می‌کنند امانت داده می‌شودو دفعه‌ی بعد که از این مسیر عبور کنند کتاب را تحویل می‌دهند.

آقای محلوجی با اعلام اینکه اگر آموزش و پرورش در مدارس کتابخانه احداث کند وی کتاب‌های آن کتابخانه را تهیه می‌کند به مردم توصیه کرد: خانوداه ها از سنین کودکی فرزندانشان را با کتاب آشنا و مانوس کنند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از باشگاه خبرنگاران جوان ، تاریخ انتشار آذر 96، کدمطلب:۶۳۳۹۲۰۴، www.yjc.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین