پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۵۳۹۲
تاریخ انتشار : ۰۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۶
مشکل کهنه بندرچارک آبنمایی است که سالانه خسارت زیادی به این منطقه وارد می کند،این در حالی است که سازمان های مربوطه هریک دیگری را مسئول حل این معضل می داند.

شعار سال: بندر چارک مرکز بخش شیبکوه ، شهرستان بندرلنگه استان هرمزگان است که دروازه کیش لقب دارد که سالیانه میلیون ها نفر از آنجا به جزیره زیبای کیش سفر می کنند.

مشکل کهنه بندرچارک آبنمایی است که سالانه خسارت زیادی به این منطقه وارد می کند.

اهالی، ائمه جمعه و شهردار بندرچارک خواستار رفع این مشکل هستند اما به نظر می رسد صدای آن ها به گوش هیچ مسئولی نمی رسد.

هفته گذشته مهندس غلامحسین شیری، مدیر اداره راه و شهرسازی استان هرمزگان وعده حل شدن این مشکل را به اهالی بندرچارک دادند و بعد از گذشت یک هفته و عملی نشدن وعده ها به سراغ مسئولان استان رفتیم تا بار دیگر مشکل مردم بندرچارک را به آنان یاد آوری کنیم و از سرانجام این معضل بزرگ، آگاه شویم.

مسئول روابط عمومی اداره راه و شهر سازی در پاسخ به خبرنگار هرمز در خصوص آبنمای بندرچارک، گفت: مشکل آبنما در حوزه وظایف ما نیست و باید به اداره حمل و نقل پایانه ها در حوزه پایدار مراجعه کنید.

با پیگیری این موضوع مهندس میردادی، معاون اداره حمل و نقل پایانه ها با اشاره به اینکه 30 هزار آبنما در سطح استان هرمزگان وجود دارد، اظهار کرد: آبنما در مکان هایی احداث می شود که به دلیل کمبود اعتبار و بودجه نمی توان پل زد.

میردادی با اشاره به راه های صعب العبور روستایی، گفت: اگر بودجه کافی برای رسیدگی به این راه ها اختصاص یابد، علاوه بر رسیدگی به راه ها در تمام آبنماهای استان پل احداث می شود.

وی با بیان اینکه آبنما هیچ مشکل خاصی ندارد، اظهار کرد: ساخت و بهینه سازی آبنماها جز وظایف اداره راه و شهرسازی است و ما فقط در حوزه نگهداری آن عمل می کنیم.

تلاش دوباره خبرنگار ما برای مصاحبه با مدیر کل اداره راه و شهرسازی استان هرمزگان غلامحسین شیری بی نتیجه ماند و تنها پاسخی که شنیده شد این بود که ایشان در جلسه مهمی هستند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری اطلاع رسانی راه دانا، تاریخ انتشار 7 آذر 96، کد مطلب: 1245321، www.dana.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین