پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۸۹۱۲
تاریخ انتشار : ۲۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۲
در حال حاضر ۱۲۰۰ کیوسک مطبوعاتی شهر تهران وجود دارد. برابر قانون اجازه عرضه دخانیات تنها به برخی از سوپرمارکت‌ها داده شده تا به افراد بالای ۱۸ سال فروش دخانیات را داشته باشند. لذا کیوسک‌های روزنامه در سطح شهر تهران مجوزی برای عرضه دخانیات ندارند

شعار سال: به دلیل وجود مواد خوراکی و اقلام فروختنی فراوان در کیوسک ها، نحوه چیدمان مطبوعات در آن ها به نحوی است که اغلب موجب سد معبر و مزاحمت برای عبور و مرور می شود.

مدت هاست که قوانین زیادی در خصوص ساماندهی کیوسک های مطبوعاتی وضع می شود اما بعد از مدتی بدون نظارت بر اجرا، به فراموشی سپرده می شود. در حال حاضر بسیاری از کیوسک های مطبوعات محل فروش سیگار و تنقلات و مواد خوراکی شده اند. بسیاری از صاحبان و گردانندگان این کیوسک ها معتقدند سود آن ها از فروش اقلام غیر از روزنامه و مطبوعات است!

فارغ از این مساله، به دلیل وجود مواد خوراکی و اقلام فروختنی فراوان در کیوسک ها، نحوه چیدمان مطبوعات در آن ها به نحوی است که اغلب موجب سد معبر و مزاحمت برای عبور و مرور می شود.

اما در جدیدترین اقدام شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران اعلام کرده است در طراحی جدید روزنامه‌ها به صورت عمودی بر روی میله‌هایی قرار می‌گیرند که تنها تیتر و لید آن ها برای مخاطبان قابل نمایش خواهد بود. به این ترتیب دیگر کیوسک‌های روزنامه نمی‌توانند از طریق گذاشتن تخته و سنگ موجب سد معبر در معابر عمومی شوند.

در حال حاضر ۱۲۰۰ کیوسک مطبوعاتی شهر تهران وجود دارد. برابر قانون اجازه عرضه دخانیات تنها به برخی از سوپرمارکت‌ها داده شده تا به افراد بالای ۱۸ سال فروش دخانیات را داشته باشند. لذا کیوسک‌های روزنامه در سطح شهر تهران مجوزی برای عرضه دخانیات ندارند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از مجله اینترنتی کولاک، تاریخ انتشار 24 آذر 96، کد مطلب: -، www.koolakmag.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین