پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۹۳۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۲
استاندار آذربایجان شرقی از افتتاح جاده میانه – قره آغاج تا شهریور سال 91 خبر داد.

تاریخ سررسید وعده :جمعه، 31 شهريور، 1391

وضعیت وعده : 1234 شب گذشت

شعارسال: احمد علیرضابیگی در جمع مردم قره آغاج در مسجد صاحب الزمان(عج) این شهر گفت: این پروژه 95 کیلومتر طول داشته و هم اکنون 75 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی افزود: مجموع پروژه محور مواصلاتی میانه قره آغاج میاندوآب 186 کیلومتر است و تا سه ماهه نخست سال آتی (1392) مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.
استاندار آذربایجان شرقی همچنین به نامگذاری امسال به نام تولید ملی اشاره کرد و با انتقاد از تمایل روز افزون جوانان جویای کار برای استخدام در مجموعه های دولتی و علاقمندی به پشت میزنشینی، اظهار داشت: تمام امکانات دولت باید در تولید ملی و حمایت از سرمایه های ایرانی متمرکز شود.
وی در بخش دیگری از سخنان خود، حضور مستمر مدیران در جمع مردم را مشی مدیریتی دولت های نهم و دهم عنوان کرد و گفت: تمام مدیران موظفند مطالبات قانونی اقشار مختلف مردم را مورد رسیدگی قرار دهند.
بیگی پیشرفت مبتنی بر عدالت و ایجاد فرصت های عادلانه زندگی برای آحاد مختلف مردم ایران را سیاست اصلی دولت احمدی نژاد عنوان کرد و افزود: پشتیبان اصلی دولت اعتماد مردمی است و دستاوردهایی مانند اجرای موفقیت آمیز قانون هدفمندی یارانه ها و طرح ملی مسکن مهر طی سالهای گذشته ناشی از همین اعتماد مردمی است.
استاندار آذربایجان شرقی افزود: دولت آماده اجرای گام دوم قانون هدفمندی یارانه هاست و معتقد است نباید اقتصاد مریض ایران را همچنان بلاتکلیف نگه داشت.
وی با انتقاد از عملکرد مجلس هشتم در همراهی با دولت، تعامل بیش از گذشته نمایندگان خانه ملت با قوه مجریه را خواسته مردم و رهبری خواند و ابراز امیدواری کرد مجلس نهم همراهی سازنده ای با دولت داشته باشد.
بیگی همچنین با گرامیداشت یاد و خاطره بنیانگذار کبیر انقلاب، اندیشه های والای امام خمینی و حاکمیت ولایت فقیه در کشور را عوامل موفقیت های به دست آمده طی 33 سال گذشته دانست و افزود: اگر این اندیشه های ناب وجود نداشت جمهوری اسلامی ایران هرگز نمی توانست از گردنه های پیچیده و پر فراز و نشیب عبور کند.
وی افزود: پرچمداری امام در پیشبرد انقلاب اسلامی نشان داد دین و دیانت می تواند مسیر سعادت و تعالی بشریت را ترسیم کند و حتی این موضوع خود را در سالهای جنگ تحمیلی نشان داد و ثابت کرد که ملت ایران می تواند با تکیه بر باورهای دینی در مقابل استکبار جهانی به موفقیت های غیرقابل انتظاری دست یابد.
استاندار آذربایجان شرقی گفت: به رغم تلاش 33 ساله استکبار جهانی در ساقط کردن نظام جمهوری اسلامی نه تنها این تلاش ها نتیجه ای نداده است بلکه ایران هم اکنون به یک قدرت راهبردی و استراتژیک در منطقه تبدیل شده و موضوعات منطقه ای بدون مداخله ایران به نتیجه نمی رسد.
احمد علیرضابیگی در حاشیه دیدار عمومی با مردم چاراویماق، به اتفاق مدیران کل و روسای سازمانها و دستگاه های اجرایی استان در نشستی صمیمی به مشکلات و مطالبات مراجعه کنندگان رسیدگی و دستورات لازم را صادر کرد.
شهرستان چاراویماق با حدود 39 هزار نفر جمعیت در 150کیلومتری جنوب شرقی تبریز مرکز آذربایجان شرقی واقع است.

پایگاه خبری تحلیلی نصر نیوز وعده جدید استاندار آذربایجان شرقی را در بخش روزشمار وعده مسئولان فعال کرد تا مردم منطقه برای بهره برداری از این جاده روزشماری کنند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از پایگاه خبری-تحلیلی نصر، تاریخ:-، کد مطلب:-، www.nasrnews.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
United Arab Emirates
۱۸:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۲
0
0
این همه تاخیر برای چیه واقعا خدا کنه ایندفعه اون زمانی که گفتین واقعا به بهره برداری برسه م.ق714
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین