پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۹۶۰۸
تاریخ انتشار : ۲۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۶
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استاندار بوشهر گفت: شرکت‌های پارس جنوبی نیازهای خود را از تولیدات عسلویه تامین کنند.

شعارسال: معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استاندار بوشهر گفت: شرکت‌های پارس جنوبی نیازهای خود را از تولیدات عسلویه تامین کنند.

سعید زرین‌فر صبح چهارشنبه در نشست رفع موانع تولید در شهرستان عسلویه اظهار داشت: سفرهای استاندار بوشهر به نقاط مختلف استان بوشهر در راستای اجرای برنامه‌های اقتصاد مقاومتی انجام می‌شود.

وی اضافه کرد: در این راستا نشست‌های کارگروه رفع موانع تولید در شهرستان‌های مختلف استان تشکیل می‌شود و رویکرد این نشست‌ها اقتصادی است و امیدواریم نتایج مطلوبی را در پی داشته باشد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استاندار بوشهر خاطرنشان کرد: قبل از برگزاری این نشست‌ها پیگیری‌ها و نشست‌هایی از سوی دفتر جذب و سرمایه‌گذاری استانداری بوشهر برگزار شده است و مشکلات و مسائل مختلف احصاء شده است.

وی افزود: عمده‌ترین مشکل واحدهای تولیدی در شهرستان عسلویه مربوط به تسهلات با بهره کم است که ثبت‌نام از طریق سامانه بهین‌یاب انجام می‌شود و از اول دیماه تسهیلات با سود ۱۸ درصد به واحدهای با موضوع گردشگری پرداخت می‌شود.

زرین‌فر از توسعه اشتغال روستایی و عشایری به عنوان یکی از برنامه‌های مهم دولت یاد کرد و ادامه داد: سهم استان بوشهر از اعتبارات این بخش ۲۸۰ میلیارد تومان است که باید استفاده مناسبی از این تسهیلات صورت گیرد.

وی تصریح کرد: شرکت‌ها، واحدهای پتروشیمی و صنایع عظیم پارس جنوبی باید از محصولات تولیدی این منطقه و تولیدکنندگان شهرستان عسلویه خرید کنند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استاندار بوشهر افزود: عزم مسئولان استان بوشهر برای حل مشکلات و رفع موانع تولید جدی است و از همه ابزارها و ظرفیت‌ها در این راستا استفاده می‌کنیم.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 29 آذر 1396، کدخبر: 4177844، www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین