پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۰۰۸۴
تاریخ انتشار : ۰۲ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۷
سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی از تصویب تقاضای تحقیق و تفحص از واگذاری هلدینگ پتروشیمی باختر در جلسه کمیسیون متبوعش خبر داد.

شعار سال: رحیم زارع درباره جلسه کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، گفت: بررسی تقاضای تعدادی از نمایندگان برای تحقیق و تفحص از نحوه واگذاری هلدینگ پتروشیمی باختر به بخش خصوصی به استناد ماده ۲۱۴ آیین نامه داخلی مجلس نیز دستور کار امروز کمیسیون اقتصادی بود.

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، افزود: این دستورکار با حضور وزیر اقتصاد بررسی شد و پس از توضیحات وزیر به تصویب اعضای کمیسیون رسید.

وی ادامه داد: همچنین در نشست کمیسیون دستور کار بررسی تقاضای تعدادی از نمایندگان برای تحقیق و تفحص از عملکرد بنگاه‌های اقتصادی و صندوق بازنشستگی کشوری با حضور وزیر تعاون مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد وزیر مستندات و مدارک خود را در این باره به کمیسیون ارائه دهد.

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، با اشاره به اینکه در این جلسه همچنین نمایندگان کمیسیون متبوعش در کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ۹۶ انتخاب شدند، تصریح کرد: محمود بهمنی، رحیم زارع و سیده فاطمه حسینی به عنوان نمایندگان کمیسیون اقتصادی در کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ۹۷ انتخاب شدند

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایلنا، تاریخ انتشار 28 آذر 96، کد مطلب: 572434، www.ilna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین