پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۶۷۴۳
تاریخ انتشار : ۱۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۲
سخنگوی کمیته تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان افشای اسامی بدهکار‌ان بانک سرمایه را غیرقانونی دانست.

شعارسال:  اسدالله‌ عباسی سخنگوی کمیته تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره در خصوص اعلام وضع‌ تحقیق و تفحص‌ در صندوق ذخیره فرهنگیان و بانک سرمایه اظهار کرد: گزارش های کمیته تحقیق و تفحص‌ آماده شده‌ و احتمال می‌دهیم تا هفته آینده‌ این مسئله به طور رسمی اعلام شود.

وی در مورد‌ افشای‌ اسامی بدهکار‌ان بانک سرمایه اظهار کرد: بر اساس‌ قوانینی که در کمیته تحقیق و تفحص‌ مطرح شده است اعضا حق ندارند اسامی افراد را افشا کنند‌ و هنوز هم جرم‌ آنها ثابت‌ نشده است، حتی اگر این مسئله قطعی باشد، معرفی مجرمان وظیفه قوه قضائیه‌ است.

سخنگوی کمیته تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان گفت: در کمیته تحقیق و تفحص‌ و اعلام نتایج فقط گزارش کلی از وضع‌ صندوق‌ و بانک سرمایه ارائه‌ می‌شود، پس از آن اسامی متخلفان به قوه قضائیه‌ ارجاع‌ داده شده تا اقدامات لازم برای آن انجام‌ شود‌.

عباسی بیان کرد: گزارش تحقیق و تفحص‌ به گونه‌ای‌ ارائه می‌شود‌ تا زمانی که برای شخصی‌ جرمی ثابت نشده‌ برای اینکه جایگاه وی دچار خدشه‌ نشود نامی از او به میان نمی آید.

سخنگوی کمیته تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان تصریح کرد: افشای‌ برخی اسامی به عنوان بد‌هکاران بانک سرمایه‌ باعث‌ خدشه‌دار شدن فعالیت اعضای کمیته تحقیق و تفحص‌ می‌شود و به هیچ وجه با این مسئله موافق نیستم، همچنین نباید‌ اسامی افشا‌ شده را دلیل محکمی بر مسئله اختلاف حساب مالی در بانک سرمایه و صندوق ذخیره فرهنگیا‌ن برشمرد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ انتشار 14 آذر 96، کد خبر:6348840 ، www.yjc.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین