پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۶۶۴۰
تاریخ انتشار : ۱۵ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۲
محمود صادقی نسبت به اظهارات حسین هدایتی درباره عدم دریافت وام از بانک سرمایه واکنش نشان داد.

شعار سال: محمود صادقی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی درباره اظهارات حسین هدایتی پیرامون درج نامش در لیست بدهکاران بانک سرمایه و تاکید بر ای موضوع که اصلا وامی دریافت نکرده است و اگر صادقی این موضوع را ثابت نکند از وی شکایت خواهم کرد گفت: بنده لیست بدهکاران بانکی را طیق مدارک و اسنادی که از طریق بانک سرمایه در اختیار داشتم منتشر کردم.

وی تاکید کرد: جدول منتشر شده از سوی بنده توسط خود بانک سرمایه و به امضای رئیس این بانک منتشر و تهیه شده است و بنده هیچ دخل و تصرفی در آن نداشتم.

نماینده مردم تهران در مجلس تاکید کرد: آنچه به عنوان اسامی بدهکاران بانک سرمایه از سوی بنده منتشر شد طبق اسناد قانونی موجود در این بانک است و بنده هیچگونه نگاه و رویکرد شخصی را درباره این موضوع به کار نگرفتم.

صادقی تصریح کرد: تمامی اقدامات بنده در جهت انتشار این لیست به منظور حفظ حقوق مردم و حمایت از آنها بوده است و هیچ گرایش شخصی در راستای انتشار این لیست اتخاذ نشده است.

براساس این خبر محمود صادقی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی روز شنبه بعد از اخطار به بدهکاران بانک سرمایه اسامی آنها را در کانال تلگرامی خود منتشر کرد.

حسین هدایتی روز گذشته در واکنش به اظهارات محمود صادقی گفت:این نماینده به چه حقی این حرف را زده است؟ نماینده مجلس که نباید دروغ بگوید. اگر یک ریال از بانک سرمایه وام گرفته باشم ثابت می شود وگرنه از محمود صادقی شکایت می کنم.

«نه من نه هیچ کدام از خانواده یا شرکت های من از بانک سرمایه وامی نگرفته ایم. اما درباره بدهی لیستی که این نماینده منتشر کرده است. این موضوع به پروژه تجاری شهرک صنعتی و میدان صادراتی جنوب کشور مربوط می شود که نیمه کاره مانده بود. من آن ها را خریدم و ده هزار شغل ایجادکرده و بدهی آن ها را پذیرفته ام. این پروژه ها کارآفرینی است و در برابر تسهیلات سه برابر وثیقه دارد. به طور مثال کارخانجاتی از خصوصی سازی شرکت خریداری کردیم که در زمان دولتی بودن به بانک ها بدهکارند و مسوولیت پرداخت این بدهی ها را هم ما پذیرفتیم

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از وبسایت خبر فوری، تاریخ 13 آذر 96، کد مطلب: 216145: www.khabarfoori.com


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین