پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۶۲۹۱
تاریخ انتشار : ۱۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۴
نائب رئیس «فراکسیون ورزش» مجلس گفت: پیشنهادمان این است که درباره حق پخش تلویزیونی هم پیگیری‌هایی صورت گیرد لذا در قانون برنامه ششم به صدا و سیما و به سازمان تربیت بدنی مأموریت داده شده که نحوه درآمد و هزینه‌کرد را ببینند، اما متأسفانه این ارگان‌ها کم‌کاری کرده‌اند.

شعارسال: علی‌اصغر یوسف‌نژاد نماینده مردم ساری با اشاره به تحقیق و تفحص از دو باشگاه استقلال و پرسپولیس گفت: پیرامون گزارش وزارت ورزش و جوانان مبنی بر محور‌های تحقیق و تفحص از سرخآبی‌ها به کمیسیون فرهنگی، اعضای تفحص‌کننده با ابلاغ نامه کتبی عدم اقناع خود را از این گزارش اعلام کردند.

وی افزود: لذا مرحله بعدی این است که این تحقیق و تفحص در کمیسیون فرهنگی رأی‌گیری شود چراکه گزارش وزارتخانه به هیچ وجه نظر ما را تأمین نکرد.

نائب رئیس «فراکسیون ورزش» مجلس شورای اسلامی گفت: صد در صد این تحقیق و تفحص به جریان خواهد افتاد و حتی این تفحص گسترده‌تر هم پیش خواهد رفت و مثلاً درباره سایر موارد مهم هم پیگیری خواهیم کرد.

وی اظهار داشت: در جریان این تفحص پیشنهادمان این است که درباره حق پخش تلویزیونی هم پیگیری‌هایی صورت گیرد لذا در قانون برنامه ششم به صدا و سیما و به سازمان تربیت بدنی مأموریت داده شده که نحوه درآمد و هزینه‌کرد را ببینند، اما متأسفانه این ارگان‌ها کم‌کاری کرده‌اند.

این نماینده مجلس با اشاره به جلسه فراکسیون ورزش در این زمینه با معاونین سازمان تربیت بدنی و صدا وسیما گفت: در جریان جلسه ما به مسئولان گفتیم که چرا حق پخش تلویزیونی را پیگیری نمی‌کنید که نهایتاً مقرر شد دیوان محاسبات در این زمینه دخالت کند و مشخص کند منابع درآمدی در این زمینه چقدر است؟

یوسف‌نژاد تأکید کرد: همچنین پیشنهاد دیگری درباره تبلیغات دور زمین در لیگ یک وجود دارد که باید پیگیری‌هایی در این زمینه صورت گیرد لذا در حال حاضر فدراسیون فوتبال تبلیغات دور زمین را مدیریت می‌کند و هیچ حق و سهمی را به باشگاه‌های لیگ یک در نظر نمی‌گیرد و این باشگاه‌ها هم هیچ اطلاعی از این موضوع ندارند در حالی که خیلی از باشگاه‌ها به‌عنوان میزبان مسابقات باید ازمحل تبلیغات دور زمین حقی و حقوقی دریافت کنند بنابراین هنوز مشخص نیست این منابع که فدراسیون می‌گیرد کجا هزینه می‌شود و این موارد از جمله مواردی است که بنده سعی دارم در قالب تحقیق وتفحص پیگیری کنم.

وی اضافه کرد: انتظار داریم وزارت ورزش و جوانان در موضوع شفاف‌سازی امور فدراسیون‌ها بیشتر دخالت کند.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری میزان ، تاریخ انتشار: 23 آذر 1396 ، کدخبر: 373373 ، www.mizanonline.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین