پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۲۰۹۴
تاریخ انتشار : ۰۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۳
جبار کوچکی نژاد گفت: در موضوع حق پخش ما از تلاش ها و رایزنی های وزارت ورزش و جوانان و همچنین شخص وزیر کاملا"حمایت می کنیم.

شعار سال: جبار کوچکی نژاد درباره موضوع حق پخش تلویزیونی اظهار داشت: ما از تلاش ها و رایزنی های وزارت ورزش وجوانان و همچنین شخص وزیر کاملا حمایت می کنیم اما در این باره باید به موضوعاتی نیز توجه خاص کرد.

نماینده مردم رشت در ادامه افزود: درباره فوتبال باید بگویم این رشته طرفداران بیشماری در کشور دارد و بخشی از اوقات فراغت بسیاری از افراد را پر کرده و باید برای موضوع حق پخش فوتبال یک اولویت را قائل شویم. ورزش و صداوسیما به یکدیگر نیاز دارند؛به شخصه اعتقاد دارم دولت دوازدهم برای حل این مشکل باید یک بار برای همیشه ردیف بودجه ایرا برای این موضوع اختصاص دهد.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: وزارت ورزش و جوانان باید به رایزنی خود دراین باره با صداوسیما ادامه دهد. مجلس از این موضوع حمایت و خواستار حل شدن این مشکل است.

کوچکی نژاد درباره صعود تیم ملی فوتبال به جام جهانی خاطرنشان کرد: فکر می کنم برای اولین بار در تاریخ فوتبال ملی ایران رخ داد که ما این گونه مقتدرانه به جام جهانی صعود کردیم اما برای اولین بار صعود ایران به معتبرترین رقابت های فوتبال دنیا در دو دوره متوالی رقم می خورد که نشان از پیشرفت و قرار گرفتن فوتبال ایران در مسیر توسعه است و امیدواریم این روند ادامه داشته باشد. ما برای پیشرفت فوتبال و سایر رشته ها باید زمینه و بستر حضور بخش خصوصی در ورزش را مهیا کنیم. این موضوع بسیار مهمی است و نظام جامع باشگاهداری می تواند شروعی برای این کار اساسی و ارزنده در ورزش باشد.

سایت شعار سال، با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا، تاریخ انتشار: 2 مرداد 1396، کد مطلب: 590493:www. bornanews.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین