پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۰۸۹
تاریخ انتشار : ۲۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۵
رئیس پیشین سازمان تربیت بدنی معتقد است تلفیق سازمان های تربیت بدنی و ملی جوانان در قالب وزارت ورزش و جوانان اقدام نادرستی بوده است.
شعارسال: محسن مهرعلیزاده در مورد عملکرد محمود گودرزی وزیر سابق ورزش و جوانان اظهار کرد: به نظر من روند طی شده در ورزش ما در دولت حسن روحانی نسبت به دولت های نهم و دهم متفاوت است، زیرا دیدگاه دولت فعلی به مقوله ورزش نگاهی صد در صد علمی است.

وی افزود: با این وجود همان طور که می دانید محمود گودرزی وزیر سابق ورزش هیچ گونه سابقه اجرایی نداشت و همین بی تجربگی در امور اجرایی باعث شد اتفاقاتی رخ دهد که چندان باب میل اهالی ورزش و حتی دولت نبود. به طور مثال اقدامات گودرزی در خصوص ایجاد آرامش در فدراسیون ها، ایجاد یک ارتباط سالم میان فدراسیون ها و وزارت ورزش و حفظ یک رابطه صمیمانه میان وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک چندان موثر نبود و وی نتوانست انتظارات جامعه ورزش کشور را برآورده کند.

رئیس پیشین سازمان تربیت بدنی همچنین با انتقاد از منتفی شدن خصوصی سازی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس خاطرنشان کرد: شاید نظر برخی دولتمردان این بود که اقدامات خوبی همچون زمینه سازی برای خصوصی شدن این دو باشگاه که در دوره ریاست من در سازمان تربیت بدنی انجام شده بود را ادامه دهند اما متاسفانه مجموعه ای که زیر نظر محمود گودرزی کار می کردند به اهمیت چنین اقدام مهمی آشنایی کامل نداشتند و همان طور که می دانید این مسئله عملا منجر به منتفی شدن اصل واگذاری دو تیم محبوب پایتخت به بخش خصوصی شد.

رئیس فدراسیون بین المللی ورزش های زورخانه ای در مورد سوابق اجرایی مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان گفت: به نظر من تغییراتی که در وزارت ورزش انجام شد رو به رشد بوده است،زیرا سلطانی فر از تجربیات اجرایی خوبی برخواردار است،وی سابقه استانداری و همچنین معاونت ریاست جمهوری را در کارنامه خود دارد و با ورزش کشور نیز بیگانه نیست.

مهرعلیزاده در پایان با انتقاد از تلفیق سازمان های تربیت بدنی و ملی جوانان در قالب وزرات ورزش و جوانان تصریح کرد: به نظر من "ورزش” و "جوانان” دو مقوله متفاوت هستند و اگر مانند گذشته یک تشکیلات ویژه به نام سازمان تربیت بدنی که رئیس آن نیز معاون رئیس جمهور بود و تشکیلات دیگری به نام سازمان ملی جوانان به صورت جداگانه به کار خود ادامه می دادند، هم برای مدیریت ورزش کشور و هم برای رسیدگی به امور جوانان مفیدتر می بود.

وی ادامه داد: مسئولان دولت وقت ، زمانی که می خواستند این دو سازمان را در قالب وزاتخانه با هم تلفیق کنند نظر مرا نیز پرسیدند که من پاسخ دادم این اقدام صحیح نیست، اکنون پس از چند سال ملاحظه می کنید که پیش بینی من درست بوده است.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی اهواز نوین، تاریخ انتشار: پنجشنبه 20 آبان 1395، کدخبر: - ، www.ahvaznovin.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین