پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۴۸۶۸
تاریخ انتشار : ۰۶ آذر ۱۳۹۶ - ۰۱:۱۷
عضو فراکسیون ورزش مجلس تحکیم رای مثبت کنفدراسیون فوتبال آسیا برای عدم برگزاری بازی‌های تیم‌های باشگاه ایرانی با تیم‌های ورزشی عربستان در کشور سوم را نیازمند اتخاذ تدابیر راهبردی از جنس دیپلماسی ورزشی دانست.

شعارسال:عضو فراکسیون ورزش مجلس تحکیم رای مثبت کنفدراسیون فوتبال آسیا برای عدم برگزاری بازی‌های تیم‌های باشگاه ایرانی با تیم‌های ورزشی عربستان در کشور سوم را نیازمند اتخاذ تدابیر راهبردی از جنس دیپلماسی ورزشی دانست.

جبار کوچکی نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت درباره رأی کنفدراسیون فوتبال آسیا برای عدم برگزاری بازی‌های تیم‌های فوتبال ایرانی با تیم‌های سعودی در کشور ثالث، گفت: برگزاری مسابقات تیم‌های فوتبال ایرانی در عرصه‌های بین‌المللی با تیم‌های عربستانی در وطن حق مسلم ما بود که به دلیل سیاست‌بازی عربستان چند سالی از آن محروم شدیم اما برای جلوگیری از تداوم کارشکنی‌های عربستانی‌ها در حوزه ورزش باید تدابیر راهبردی از جنس دیپلماسی اندیشده شود.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دیپلماسی ورزشی برای جلوگیری از ورود تنش به ورزش کشور همگام با فعال شود، تصریح کرد: نباید اجازه داد ضعف دپیلماسی ورزشی منجر به تصمیمات نامناسب علیه تیم‌های باشگاهی ورزشی ایرانی به‌ویژه در ورزش پرطرفدار فوتبال شود.

کوچکی‌نژاد افزود: عربستانی‌ها با توجه به تنش‌های سیاسی که با ایران دارند، به نوعی شمشیر را در تمام حوزه‌ها برای ما از رو بسته‌اند؛ لذا مسئولان حوزه ورزش و فوتبال باید تدبیر کنند و اجازه ندهند تنش‌های سیاسی وارد عرصه ورزش شود و این در حالی است که لازمه عملیاتی شدن این حرکت هم‌صدایی وزارت خارجه و فدراسیون فوتبال برای حفاظت از اعتبار باشگاه‌های ایرانی به منظور سلب نشدن میزبانی در برگزاری مسابقات بین‌المللی با عربستانی‌ها است.

عضو فراکسیون ورزش مجلس یادآور شد: برای خداحافظی با مشکلاتی نظیر برگزاری بازی‌های تیم‌های ورزشی ایرانی با عربستانی‌ها در کشور ثالث نیازمند نگاه ویژه به دیپلماسی ورزشی برای احقاق حق و حقوق تیم‌های ورزش ایرانی در عرصه بین المللی است

شعارسال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از خبرگزاری خانه ملت ،تاریخ انتشار 5 آذر96،کدخبر: 357866 ، www.icana.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین