پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۴۹۸۱
تاریخ انتشار : ۲۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۱:۴۴
منابع نزدیک به دادگاه CAS خبر داده‌اند که حکم این دادگاه به سود ایران صادر خواهد شد و علاوه بر اینکه ماجرای بازی در کشور ثالث پایان خواهد یافت، عربستان محکوم به پرداخت غرامت و تمام هزینه‌های این تصمیم خواهد شد. غرامتی که شامل هزینه‌های سفرهای نمایندگان ایران به کشور ثالث، همراه با جرایمی که برای این هزینه‌ها درنظر گرفته شده است می‌شود.

شعارسال: یک سال پیش بود که بعد از بالا گرفتن مناقشات سیاسی میان ایران و عربستان، فدراسیون فوتبال عربستان اعلام کرد که حاضر نیست تیم‌های ورزشی این کشور که در قابت‌های فوتبال جام قهرمانان آسیا با تیم‌های ایرانی همگروه هستند به ایران سفر کنند. این در حالی بود که فدراسیون فوتبال ایران اعلام کرده بود آمادگی میزبانی از تیم‌های فوتبال عربستانی را دارد. با این حال با حکم کنفدراسیون فوتبال آسیا، بازی‌ها در کشور ثالث برگزار شد و علاوه بر اینکه تیم‌های ایرانی هزینه سنگینی را در این زمینه متحمل شدند، از نعمت حضور تماشاگر هم محروم شدند تا بازی‌ها آن شور و حرارت همیشگی را نداشته باشد. همان زمان فدراسیون فوتبال کشورمان به خاطر این اقدام عربستانی‌های به دادگاه بین‌المللی حکمیت ورزش شکایت برد و حالا بعد از دو مرحله بررسی این ماجرا در دادگاه CAS گویا طرف عربستانی محکوم شده و دادگاه به سود ایران حکم داده است.

دادگاه CAS تا کنون دو مرحله رسیدگی به پرونده شکایت ایران از عربستان را برگزار کرده و در این دو جلسه طرفین لوایح دفاعی خود را در اختیار دادگاه قرار داده‌اند. مدیران فدراسیون فوتبال ایران از نتیجه برگزاری دو جلسه اخیر رضایت بسیار زیادی دارند، ولی طبق قانون رسمی دادگاه اجازه ندارند درباره مراحل دادگاه اطلاعاتی به بیرون بدهند و این کار پس از صدور رای نهایی توسط دادگاه CAS انجام خواهد شد.

با این حال خبرگزاری قوه‌قضائیه از منابع آگاه و نزدیک به دادگاه خبر داده است که حکم این دادگاه به سود ایران صادر خواهد شد و علاوه بر اینکه ماجرای بازی در کشور ثالث پایان خواهد یافت، عربستان محکوم به پرداخت غرامت و تمام هزینه‌های این تصمیم خواهد شد. غرامتی که شامل هزینه‌های سفرهای نمایندگان ایران به کشور ثالث، همراه با جرایمی که برای این هزینه‌ها درنظر گرفته شده است می‌شود.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت تابناک، تاریخ انتشار: 23مرداد1396، کدخبر: 721406: www.tabnak.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین