پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۷۰۰۸
تاریخ انتشار : ۲۷ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۱
وزیر ورزش و جوانان گفت: فدراسیون فوتبال در حال پیگیری این موضوع است که تیم‌های عربستانی را وادار کند بازی‌های متقابل را در ایران داشته باشند.

شعارسال : مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان در حاشیه جلسه هیأت دولت در جمع خبرنگاران در مورد زیرساخت‌های ورزشی گفت: هماهنگی‌های فرهنگی، اجتماعی باید انجام شود که در حال پیگیری آن هستیم.

سلطانی‌فر در پاسخ به خبری در خصوص برگزار نشدن بازی تیم‌های ایرانی در مقابل تیم‌های عربی در کشور، گفت: فدراسیون فوتبال در حال پیگیری این موضوع است که تیم‌های عربستانی را وادار کند بازی‌های متقابل را در ایران بازی کنند.

وی در خصوص خصوصی‌سازی بازی استقلال و پرسپولیس گفت: جلسه‌ای با مسئولین سازمان خصوصی‌سازی داشته‌ایم و در حال بررسی شیوه‌های مختلف آن هستیم.

وزیر ورزش و جوانان درباره محرومیت مهدی طارمی بازیکن پرسپولیس گفت: در این خصوص منتظر گزارش فدراسیون فوتبال هستیم.

سلطانی‌فر در پاسخ به سوالی در خصوص استفاده ورزشکاران از قلیان اظهارداشت: کمیته انضباطی و کمیته اخلاق فدراسیون باید به این مسئله رسیدگی کنند.

وی با بیان اینکه در حوزه معاونت وزارت ورزش و جوانان در حال جوانگرایی هستیم، اظهارداشت: در این خصوص 3 انتصاب انجام داده‌ایم که 2 نفر از آنها مدیران زیر 40 سال هستند.

وی ادامه داد: امیدواریم با تعامل بیشتر با NGOها و بخش‌های دست‌اندرکار بتوانیم با همگرایی و هم‌افزایی بیشتر قدم‌های اساسی‌تری برای حل مشکلات جوانان برداریم.

سلطانی‌فر تصریح کرد: برای حل مشکلات جوانان خیزی را برداشته‌ایم و امیدواریم که بتوانیم تاثیرگذاری بیشتری داشته باشیم.

وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه ارتباط بسیار نزدیکی با NGOها داریم خاطرنشان کرد: دیروز جلسه مفصلی با NGOهای تهران و البرز برگزار کردیم و در استان‌ها نیز به همین شکل جلساتی خواهیم داشت.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار :26 مهرماه 96، کد خبر:13960726000834،www.farsnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین