پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۸۰۲۵
تاریخ انتشار : ۲۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۷
عضو فراکیسیون ورزش مجلس با بیان اینکه نباید اجازه داد عربستانی‌ها با ارتباطات ناسالم رای کنفدراسیون آسیا را برگردانند، تصریح کرد: عدالت در برگزاری مسابقات بین‌المللی یک اصل اساسی در ورزش است.

شعارسال : احمد مرادی درباره کارشکنی عربستانی‌ها برای برگزاری بازی با نمایندگان ایران درجام باشگاه‌های آسیا در زمین ایران،گفت: عدالت در برگزاری بازی‌های رفت و برگشت در مسابقات بین المللی ورزشی یک اصل اساسی در ورزش است بنابراین نباید اجازه داد برخی کشورها خارج از ضابطه قانونی وارد عمل شوند.

نماینده مردم بندرعباس، قشم، ابوموسی، حاجی آباد و خمیردر مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: عربستانی‌ها برای ترس از طرفداران پرشور ایرانی از انواع ترفندها برای جلوگیری از میزبانی باشگاه‌های ایرانی در جام باشگاه‌های آسیا استفاده می‌کنند بنابراین فدراسیون فوتبال و وزارت خارجه بایدبا ابزارهایی از جنس دیپلماسی مانع به کرسی نشستنحرف ناحق سعودی‌ها در کنفدراسیون فوتبال آسیا شوند.

وی با بیان اینکه عربستانی‌ها برای عدم حضور در ورزشگاه‌های ایرانی به هر دری می‌زنند که اسیر جو ناب ورزشگاه‌های ایرانی نشوند، تصریح کرد: ضعف و زبانی عربستان نه تنها در ورزش بلکه در عرصه سیاست و اقتصاد نیز مشهود است.

مرادی افزود: حذف میزبانی باشگاه‌های ایرانی از جام باشگاه‌های آسیا بطور حتم برروند موفقیت‌ تیم‌های ورزش ایرانی تاثیر منفی دارد زیرا تماشگران در حقیقت یار دوازدهم و وفادار تیم‌های ایرانی در بازی‌های بین‌المللی تلقی می‌شوند.

عضو فراکسیون ورزش مجلس با بیان اینکه نباید اجازه داد عربستانی‌ها با ارتباطات ناسالم رای کنفدراسیون آسیا را برگرداند، یادآورشد: فرار سعودی‌ها از ورزشگاه‌های ایرانی به بهانه‌های امنیتی با دیپلماسی ورزشی متوقف شود.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مجلس شورای اسلامی، تاریخ انتشار: 21 آذر 1396، کدخبر: 360329، www.icana.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین