پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۳۸۱۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۸
نایب رئیس فراکسیون ورزش مجلس با بیان اینکه تحقیق و تفحص از استقلال و پرسپولیس تصویب شده است، گفت: این موضوع جزو اولین دستورات مجلس خواهد بود.
شعارسال: علی اصغر یوسف نژاد در ارتباط به بحث تحقیق و تفحص در ورزش و فوتبال به رادیو تهران، گفت: پروسه تحقیق و تفحص طولانی است ولی برای دو باشگاه استقلال و پرسپولیس تقریبا انجام شده است. این موضوع در کمیسیون فرهنگی تصویب شده است و جزو اولین دستورات این هفته یا هفته بعد مجلس خواهد بود.

وی تاکید کرد: اگر صحن علنی اجازه بدهد، این موضوع را پیگیری می کنیم.

نایب رئیس فراکسیون ورزش مجلس در خصوص اینکه عده ای دوست ندارند بحث تحقیق و تفحص به نتیجه برسد؟ یادآور شد: طبیعی است عده ای با آن مخالفت کنند ولی ما به آن به عنوان یک نکته مثبت و فرصتی برای شفاف سازی و بروز رسانی نگاه می کنیم. تحقیق و تفحص فقط «مُچ گیری» نیست. باید به نکات مثبت هم توجه شود.

یوسف نژاد یادآور شد: مشکلات فوتبال بسیار زیاد است. فوتبال یک موضوع پیچیده مالی، فرهنگی و بین المللی است. ذات فوتبال پاک است ولی ممکن است افرادش ناپاک باشند. تعداد این افراد هم نسبت به نفرات معتبر و دلسوز، بسیار ناچیز است ولی اثرات منفی آنها زیاد است. باید با چنین افرادی مبارزه شود.

وی همچنین در خصوص انتقادات علی کریمی از ابهامات و پشت پرده های فدراسیون فوتبال در مناظره با محمدرضا ساکت دبیر فدراسیون گفت: برگزاری مناظره برای شفاف سازی خوب است. کریمی و ساکت از آدم های خوب ورزش هستند. ما هم این مباحث را تعقیب می کنیم و مستنداتی داریم. بعضی نکات به حق درست است که هم فدراسیون می داند هم ما. فراکسیون ورزش هم پیگیر است.

نایب رئیس فراکسیون ورزش مجلس در پاسخ به این سئوال که به عملکرد وزیر ورزش چه نمره ای می دهد؟ گفت: عملکرد وزیر به نسبت برنامه ای که به مجلس داده و دیدگاه هایش هنگام گرفتن رای اعتماد، در حد متوسط است. البته ایشان نقطه نظراتی دارد و می گوید ابتدا با فضا آشنا نبوده و مطالعاتی دارد.

 

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازخبرگزاری  مهر، تاریخ انتشار: 12اسفند 1396، کدخبر:  4241686 ،www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۱۳ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۴
0
0
جالبیش اینه که اگر زبانم لال مجلسیان از این تفحص غافل شوند دو باشگاه به فساد های خود ادامه می دهند
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین