پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۴۱۱۰
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۲:۳۵
نمایندگان مجلس شورای اسلامی با تحقیق و تفحص از دو باشگاه ورزشی پرسپولیس و استقلال موافقت کردند.

شعارسال: نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه 22 خرداد) پارلمان، با تقاضای تحقیق و تفحص از منابع، مصارف و نظام مدیریت شرکت‌های فرهنگی ورزشی وابسته به وزارت ورزش و جوانان در 10 سال گذشته با اکثریت آراء، موافقت کردند.

نمایندگان مجلس در این جلسه، از مجموع 254 نماینده حاضر، با 178 رأی موافق، 26 رأی مخالف و 5 رأی ممتنع، تحقیق و تفحص از منابع، مصارف و نظام مدیریت شرکت‌های فرهنگی ورزشی وابسته به وزارت ورزش و جوانان در 10 سال گذشته را تصویب کردند.

محورهای تحقیق و تفحص از منابع، مصارف و نظام مدیریت شرکت‌های فرهنگی ورزشی وابسته به وزارت ورزش و جوانان شامل میزان درآمدهای شرکت‌های فرهنگی ورزشی وابسته به وزارت ورزش و جوانان در 10 سال اخیر و محل تأمین آن، میزان مصارف و هزینه‌های شرکت‌های فرهنگی ورزشی وابسته به وزارت ورزش و جوانان در 10 سال اخیر، به‌‌خصوص تیم‌های تحت پوشش و محل هزینه‌کرد آن، میزان جریمه‌های ملی و بین‌المللی تیم‌های تحت پوشش شرکت‌های فرهنگی ورزشی وابسته به وزارت ورزش و جوانان و دلایل آنها در 10 سال اخیر، سازوکار نظارتی و راهبردی تیم‌های تحت پوشش شرکت‌های فرهنگی ورزشی وابسته به وزارت ورزش و جوانان و آیین‌نامه‌های اداری و مالی و تغییرات سازمانی و انتصابات ستادی در شرکت‌های فرهنگی ورزشی وابسته به وزارت ورزش و جوانان است.

براساس این گزارش، سیدفرید موسوی یکی از متقاضیان تفحص از باشگاه‌‌های پرسپولیس و استقلال در جریان بررسی و تصویب این تحقیق و تفحص گفت: یکی از محورهای این تحقیق و تفحص، شامل تفحص از باشگاه‌‌های استقلال و پرسپولیس است.

وی افزود: امروزه شاهد سوء‌مدیریت ساختاری در باشگاه‌های ورزشی استقلال و پرسپولیس هستیم. این مهم موجب ابهامات عملکردی شده و رویه امور در این باشگاه‌ها، غیرشفاف است؛ باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس 150 میلیارد بدهی دارند، این باشگاه‌ها بنگاه‌های زیان‌ده هستند، بنابراین باید رویه کاری آنها آسیب‌شناسی شود.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت تحلیلی – خبری تابناک ، تاریخ انتشار : 22 خرداد 1397، کد خبر: 807614، www.tabnak.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۴
0
0
این دو باشگاه از مدت ها پیش قرار بود که واگذار شوند ؛ پس چه شده است
ا.ح75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۶:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۵
0
0
به جای تحقیق و تفحص این دوباشگاه رو واگذار کنید ا پول بیت المال صرف این کار ها نشه
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین