پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۲۷۹۱
تاریخ انتشار : ۲۵ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۳
عضو فراکسیون ورزش مجلس گفت: نباید تنها در وداع با مردان قدیمی ورزشی همراه شد.

شعارسال: اصغر سلیمی با انتقاد از حال و روز پیشکسوتان ورزش کشور، گفت: متاسفانه بسیاری از پیشکسوتان پس از طی روزهای قهرمانی به خاطره‌ها می‌پیوندند و حتی جایگاه خود را نزد هواداران نیز از دست می‌دهند؛ بنابراین دولت نباید در روزهای بازنشستگی اسطوره‌های ورزشی آنها را با مشکلاتشان تنها بگذارد.

نماینده مردم سمیرم در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: سزاوار نیست باشگاه‌های ورزشی پیشکسوت‌های قدیمی را که موجب اعتبار و برند شدن باشگاه ورزشی شده‌اند، به فراموشی بسپارند بلکه می‌توان به جای حذف پیشکسوتان از چرخه ورزش از این اقشار زحمتکش برای تربیت تیم‌های پایه‌ای که نقش سازنده‌ای در تیم‌های بزرگسالان دارند، استفاده بهینه کرد.

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس افزود: نباید ورزشکاران پیشکسوت را با تنگ‌دستی اقتصادی تنها گذاشت بلکه باشگاه‌ها وظیفه دارند مشکلات این اقشار زحمتکش را برطرف کنند.

وی با بیان اینکه به جای هزینه‌های میلیاردی غیرضرور در فوتبال حال پیشکسوتان قدیمی را پرس‌وجو کنیم،گفت: نباید تنها پیشکسوتان در خاطره‌های فوتبالی جا داشته باشد بلکه باید از تجربیات این اقشار در اتاق‌های فکر مدد گرفت.

عضو فراکسیون ورزش مجلس یادآورشد: بخشی از سودهای باشگاه‌های ورزشی باید نصیب مردان و زنان قدیمی ورزش شود و نباید پول‌های میلیاردی خرج مربیان خارجی در شرایطی شود که پیشکسوتان ما با مشکلات اقتصادی دست و پنجه نرم کنند.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری خانه ملت ، تاریخ انتشار: 24 آبان 1396 ، کدخبر: 356606 ، www.icana.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین