پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۰۳۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۱
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان شرقی گفت: 21 مرداد امسال و همزمان با سالروز وقوع زلزله ارسباران بازسازی کلی این مناطق نیز به پایان می رسد.

شعار سال:قربان محمدی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: 18هزار و 500 واحد آسیب دیده روستایی در مناطق زلزله زده شناسایی شده بود که بازسازی پنج هزار و 700 واحد در مرحله نخست هدف گذاری شد و با توجه به برودت مناسب هوا، بازسازی دیگر واحدها هم در دستور کار قرار گرفت و تعداد واحدهای بازسازی شده به 11هزار واحد رسید.

وی افزود: در باقیمانده واحدها نیز اقدام های اولیه از جمله پی کنی و پی ریزی و دیگر مراحل ساخت و ساز آغاز شده که در صورت معادل سازی این اقدام ها می توان گفت که 13هزار واحد مسکونی در مناطق زلزله زده روستایی احداث شده است.

محمدی اضافه کرد: 14 ستاد معین در ساخت و ساز مناطق زلزله زده همکاری داشت که دو ستاد متعلق به آذربایجان شرقی بوده و 12 ستاد دیگر نیز از دیگر استان ها برای همکاری آمده بودند.

وی ادامه داد: دو هزار و 800 میلیارد ریال اعتبار تسهیلات برای واحدهای آسیب دیده در نظر گرفته شده و علاوه بر آن 600 میلیارد ریال کمک بلاعوض به آسیب دیدگان پرداخت شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان شرقی گفت: 12 هزار دامدار نیز از سوی جهاد کشاورزی به عنوان دامدار به این بنیاد معرفی شده بود که در مجموع 360 میلیارد ریال برای احداث واحدهای دامی به آن ها کمک بلاعوض شد.

وی با بیان اینکه 16هزار و 500 اتاقک برای اسکان موقت به زلزله زدگان هدیه شد، افزود: در بحث زلزله زدگان شهری هم پنج هزار واحد برای بازسازی و پنج هزار واحد نیز برای تعمیر شناسایی شده بود که اقدام های مورد نیاز آن ها نیز در دست اجرا است.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری نصر,تاریخ انتشار 15 بهمن 1394, www.nasrnews.ir


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۲
0
0
خداروشکر بعد مصیبتی که مردم دیدن حداقل یه مرحمی رو دلشون گذاشتین م.ق71
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین