پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۱۰۸۶
تاریخ انتشار : ۰۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۶
نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: اهتمام داریم اختصاص ۵ واحد بودجه برای «تقویت بنیه دفاعی کشور» و «ارتقای معیشت کارکنان نیرو‌های مسلح» در بودجه در نظر گرفته شود.

شعارسال: کمال دهقانی فیروزآبادی با بیان اینکه دولت متناسب با بودجه باید درآمد کسب کند و متناسب با این کسب درآمد، نقدینگی را برای هزینه‌کرد تخصیص دهد، اظهار کرد: با توجه به اینکه دولت باید تخصیص بودجه به دستگاه‌ها و سازمان‌های مختلف را مدیریت کند، طبیعتا برخی دستگاه‌ها در اولویت تخصیص بودجه قرار می‌گیرند و برخی دستگاه‌ها در این اولویت قرار نمی‌گیرند.

وی با بیان اینکه مشکلی که در سال ۹۵ در تخصیص بودجه نیرو‌های مسلح پیش آمد، به سبب برخی مشکلات تکنیکال و فنی بود، افزود: جهت افزایش بنیه دفاعی کشور که در شرایط کنونی امری حساس و لازم است، تخصیص بودجه‌هایی که برای دستگاه‌های امنیتی و نظامی درنظر گرفته می‌شود، باید در اولویت دولت باشد.

نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس همچنین با بیان اینکه مشخصا در برنامه ششم توسعه تاکید شده است که باید در زمینه «تقویت بنیه دفاعی کشور» و «ارتقای معیشت کارکنان نیرو‌های مسلح»، ۵ واحد بودجه در نظر گرفته شود، عنوان کرد: ما در مجلس و کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارحی اهتمام داریم که این مورد در بودجه سال آینده رعایت شود.

دهقانی فیروزآبادی یادآور شد: وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح به همراه نمایندگان ارتش و سپاه و مسئولان امنیتی و نظامی، در جلسات بررسی تخصصی بودجه ۹۷ شرکت می‌کنند و قطعا نقطه نظرات آن‌ها در کمیسیون تلفیق لحاظ می‌شود.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری میزان ، تاریخ انتشار: ۶ دی 1396 ، کدخبر: 380948 ، www.mizanonline.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین