پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۱۱۱۳
تاریخ انتشار : ۰۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۶
شکارچیان غیرمجاز در شهرهای مازندران از سوی ماموران محیط زیست استان دستگیر شدند.

شعارسال: به نقل از روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست مازندران، ماموران یگان حفاظت محیط زیست در حین گشت‌زنی در حوزه استحفاظی خود در چند ماموریت سه گروه شکارچی غیرمجاز را دستگیر که از این 9 شکارچی غیرمجاز، 9 قبضه سلاح شکاری کشف و ضبط کردند.

ماموران یگان حفاظت محیط زیست آمل از 12 شکارچی غیرمجاز ، هشت قبضه سلاح شکاری و لاشه 21 قطعه پرنده کشف و ضبط و 36 رشته دام هوایی را تخریب و جمع آوری کردند.

ماموران یگان حفاظت محیط زیست آمل در بازرسی از منزل متخلفی در این شهرستان یک قطعه پرنده حواصیل کشف و ضبط کردند. ماموران یگان حفاظت محیط زیست استان در حین گشت‌زنی در منطقه مرزی جویبار و بابلسر چهار شکارچی غیرمجاز را به همراه چهار قبضه سلاح شکاری دستگیر کردند.

ماموران یگان حفاظت محیط زیست جویبار در حین گشت‌زنی در آب بندان کله بن و شالیزاری امامزاده محمد، میستان و شهنه کلا و شوردشت انار مرز موفق شدند چهار شکارچی غیرمجاز را به همراه چهار قبضه سلاح شکاری، 5 قطعه چنکر و یک قطعه کشیم دستگیر و یک باب کومه مخصوص شکار را تخریب و یک رشته دام هوایی را جمع آوری کردند.

ماموران یگان حفاظت محیط زیست بهشهر در حین گشت‌زنی درمنطقه هزار جریب این شهرستان سه شکارچی غیرمجاز را به همراه سه قبضه سلاح شکاری، لاشه یک طاقه قرقه به همراه تعدادی فشنگ دستگیر کردند.

ماموران یگان حفاظت محیط زیست بهشهر در گشت مشترک با پاسگاه انتظامی بیشه بنه در منطقه شکار ممنوع یک قبضه سلاح شکاری از یک متخلف کشف و ضبط کردند.

در ماموریت دیگری ماموران یگان حفاظت محیط زیست بهشهر دربازرسی از منزلی در روستای حسین آباد با همکاری ماموران پاسگاه انتظامی امیرآباد، لاشه 23 قطعه شامل 19 قطعه مرغابی و چهار قطعه فلامینگو کشف و ضبط کردند.

ماموران یگان حفاظت محیط زیست نوشهر در پی گشت و کنترل در مناطق جنگلی دشت ممرز و تالاب کیسی (البرز مرکزی) موفق شدند چهار شکارچی غیرمجاز را به همراه دو قبضه سلاح شکاری و سایر ادوات شکار دستگیر کنند.

ماموران یگان حفاظت محیط زیست قائم‌شهر در حین گشت و کنترل در منطقه اوجی تلار از یک شکارچی متخلف یک قبضه سلاح شکاری به همراه لاشه یک قطعه حواصیل خاکستری دستگیر کردند. ماموران یگان حفاظت محیط زیست گلوگاه درحین گشت‌زنی در ضلع جنوبی خلیج میانکاله دو شکارچی متخلف را قبل از اقدام به شکار به همراه دو قبضه سلاح شکاری دستگیر کردند.

ماموران یگان حفاظت محیط زیست نکا در حین گشت‌زنی در آب بندان‌خورشید یک شکارچی غیرمجاز را قبل از اقدام به شکار به همراه یک قبضه سلاح شکاری و تعدادی فشنگ دستگیر کردند.

ماموران پارک ملی پابند با همکاری ماموران یگان حفاظت محیط زیست استان در حین گشت و کنترل در شهرستان نکا از یک شکارچی متخلف یک قبضه سلاح شکاری به همراه تعدای فشنگ و یک قطعه خروس کولی کشف و ضبط کردند.

ماموران یگان پارک ملی کیاسر در حین گشت‌زنی در محدوده این پارک پنج شکارچی متخلف را به همراه 5 قبضه سلاح شکاری، یک طاقه قرقاول و یک قطعه دارکوب سبز دستگیر کردند.

ماموران یگان حفاظت محیط زیست سوادکوه در حین گشت و کنترل در منطقه کوهستانی شش رودبار و لفور دو متخلف را به همراه 2 قبضه سلاح شکاری و دو قطعه ابیا و یک قطعه توکا دستگیر کردند.

ماموران یگان حفاظت محیط زیست بابلسر و فریدونکنار در حین گشت‌زنی در منطقه ایش فریدونکنار از یک شکارچی غیرمجاز یک قبضه سلاح شکاری کشف و ضبط و 12 رشته دام هوایی راجمع آوری کرده و  متخلفان با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم ، تاریخ انتشار 6 دی 96، کد خبر:1609850 ، www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین