پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۷۳۱۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۴
مدیرکل حفاظت محیط زیست مازندران درباره پیگیری پرونده سلاخی و سوزاندن دو قلاده پلنگ در مازندران، گفت: چند نفر به‌عنوان مظنون شناسایی شدند که اسامی به دستگاه قضایی اعلام شده و بررسی تخصصی در حال انجام است.

شعار سال: حسینعلی ابراهیمی‌کارنامی اظهار کرد: پرچم‌های سلامت در برخی از شناگاه‌های مازندران نصب نشده که این شناگاه‌ها ملزم به نصب پرچم‌ها هستند و در سریع‌ترین باید نسبت به این کار اقدام کنند.

وی با اشاره به ترکیب جدید شوراها و شهرداران شهرهای مازندران، بیان کرد: شهرداران جدید باید خواسته‌های مردم را اولویت‌بندی کنند و با توجه به تأثیرگذاری مدیریت پسماند در ابعاد مختلف زندگی شهروندان این مهم را در صدر اولویت‌ها قرار دهند.

*مدیریت پسماند مطالبه جدی مردم است

مدیرکل حفاظت محیط زیست مازندران با بیان اینکه طی سال گذشته اقدامات خوبی در زمینه مدیریت پسماند صورت گرفت، اضافه کرد: انتظار این است این روند تداوم یابد.

این مسؤول با اعلام اینکه بحث مدیریت پسماند مطالبه جدی و عمومی مردم است، تصریح کرد: وظیفه اداره کل حفاظت محیط زیست این است کهاین مهم را به‌صورت قانونی پیگیری کند ولی قصد نداریم شهرداران که دغدغه حل مشکلات شهروندی دارند را درگیر دادگاه کنیم پس باید مدیریت مطلوب پسماند مورد توجه قرار گیرد.

ابراهیمی‌کارنامی با تأکید بر ضرورت توجه شهرداران جدید به تعامل سازنده و فعال در زمینه مدیریت پسماند، خاطرنشان کرد: شهرداران سابق نیز در دوره جدید با قدرت و اولویت بیشتری پیگیر بحث مدیریت پسماند باشند.

وی یادآور شد: بحث مدیریت پسماند مطالبه جدی مردم است که انتظار داریم در این زمینه اهتمام جدی صورت گیرد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست مازندران ادامه داد: البته در این زمینه بخشی از کار تابع تصمیمات شورا است که انتظار داریم در این زمینه نیز مدیریت شود تا دغدغه اصلی مردم شمال کشور و مازندران رفع شود.

*بررسی تخصصی در پرونده سلاخی و سوزاندن پلنگ در مازندران

ابراهیمی‌کارنامی در پایان درباره پیگیریپروندهسلاخیو سوزاندن دو قلادهپلنگ در مازندران، گفت: چند نفر به‌عنوانمظنون شناسایی شدند که اسامی به دستگاه قضایی اعلام شده و بررسی تخصصی در حال انجام است که این پرونده به‌صورت جدی در دستور کار قرار دارد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس (استان مازندران)، تاریخ 6 شهریور 96، کد مطلب: 13960605000429: www.mazandaran.farsnews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Germany
۱۸:۲۲ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۶
0
0
واقعا یکی از مطالبات مردمی که مثل بقیه مطالبات جدی گرفته نشده همین نحوه دفع پسمانده...مخصوصا اونم در مازندارن که طبیعتش در خظره
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین