پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۶۸۰۶
تاریخ انتشار : ۲۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۳
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان خراسان جنوبی از ثبت تصویر پلنگ ایرانی در منطقه حفاظت شده شاسکوه شهرستان زیرکوه خبر داد.

شعار سال: پرویز آرامنش در بازدید از منطقه حفاظت شده شاسکوه شهرستانزیرکوه اظهار داشت: از پلنگ ایرانی در منطقه حفاظت شده شاسکوه تصویربرداری شد.

وی گفت: کارشناسان محیط زیست به منظور کنترل و پایش حیات وحش اقدام به نصب دوربین تله‌ای در مناطق تحت مدیریت این اداره کل و از جمله منطقه حفاظت شده شاسکوه کردند که موفق به ثبت تصویر پلنگ ایرانی دراین منطقه شدند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست خراسان جنوبی تصریح کرد: پلنگ ایرانی یکی از بزرگترین گربه سانان در معرض خطر انقراض و در فهرست اتحادیه بین المللی حفظ طبیعت قرار دارد

آرامنش افزود: رد پای پلنگ ایرانی و تصاویر خود این حیوان، پیش از این در شهرستان طبس هم مشاهده شده بود.

وی با اشاره به خشکسالی 18 ساله حاکم بر استان تصریح کرد: علی‌رغم وجود بحران‌های زیست محیطی از جمله خشکسالی اما تمامی محیط بانان سختکوش و فعال استان همچنان استوار در راه حفظ این گونه ارزشمند تلاش کرده است.

مدیرکل حفاظت محیط زیست خراسان جنوبی بیان کرد:با اقداماتی از قبیل آبرسانی، توزیع علوفه برای طعمه‌های این گونه و حفاظت و حراست شبانه روزی در منطقه گام برمی‌دارند.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار 26 خرداد 96، کد مطلب: 1437675:www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین