پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۱۱۹۵
تاریخ انتشار : ۰۸ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۰
رئیس کمیسیون بهداشت مجلس نسبت به حذف ۱۶۰ قلم دارو از سبد بیمه‌ها واکنش نشان داد.

شعارسال:رئیس کمیسیون بهداشت مجلس نسبت به حذف ۱۶۰ قلم دارو از سبد بیمه‌ها واکنش نشان داد.

علی نوبخت حقیقی رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با اشاره به خروج صد و شصت قلم دارو از سبد بیمه‌ای گفت: در اینباره جلسه‌ای با مسئولان وزارت بهداشت،سازمان غذا و دارو و تامین اجتماعی خواهیم داشت.

وی با بیان اینکه مسئولان ذی‌ربط باید توضیحاتی درباره علت خارج کردن برخی اقلام دارویی از سبد بیمه‌ها به نمایندگان ارائه دهند، ادامه داد: البته در برخی از کشورها بیمه‌ها برخی از اقلام دارویی را از فهرست خارج می‌کنند و آنها را تحت پوشش قرار نمی‌دهند.

نماینده مردم تهران در مجلس با تاکید براینکه مسئولان وزارت بهداشت و تامین اجتماعی باید به کمیسیون بهداشت اعلام کنند که کدام اقلام دارویی را از سبد بیمه‌ها حذف کرده‌اند، افزود: چنانچه داروهای مفیدی از سبد بیمه‌ای حذف شده باشند باید در پوشش بیمه‌ای مدنظر قرار گیرند.

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس اظهار داشت:قطعاٌ این موضوع با دعوت از مسئولان ذی‌ربط به ویژه سازمان غذا و دارو در کمیسیون پیگیری می‌شود.

شعارسال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از سایت مشرق، تاریخ انتشار7دی آبان 96،کدخبر: 814206، www.mashreghnews.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین