پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۵۰۳۴
تاریخ انتشار : ۲۹ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۳
سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه ۹۷، گفت: دولت مکلف است بخشی از هزینه بیماران متابولیک، ام اس، بال پروانه ای و اوتیسم را مانند بیماری های خاص محاسبه و پرداخت کند.

شعار سال: علی اصغر یوسف نژاد با اشاره به نشست کمیسیون تلفیق بودجه سال ۹۷، اظهار داشت: دولت مکلف است بخشی از خدمات دارویی بیماران نازایی را مشمول بیمه سلامت قرار دهد و بخشی از هزینه بیماران متابولیک، ام اس، بال پروانه ای و اوتیسم را مانند بیماری های خاص محاسبه و پرداخت کند.

وی ادامه داد: همچنین دولت مجاز است برای حمایت از تولیدات کشاورزی در قالب جبران بخشی از یارانه سود و کارمزد تسهیلات بانکی و کمک های بلاعوض و پرداخت یارانه ای و سایر مشوق ها را از محل طرح های کمک های فنی اعتباری کشاورزی و منابع طبیعی آب پرداخت کند.

نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس گفت: وزارت بهداشت با همکاری سازمان های بیمه گر پایه سلامت مکلف است حداکثر ظرف مدت دو ماه نسبت به نظام پرداخت گلوبال برای حداقل ۱۲۰ خدمت که دارای بار مراجعه و هزینه بالا دارد اقدام کند.

وی عنوان کرد: همچنین پرداخت سازمان های بیمه گر درمانی و پایه، برای خدمات سرپایی و تخصصی، حداکثر ظرف مدت سه ماه پس از تحویل اسناد ثبت شده در شهرهای زیر ۱۰۰ هزار نفر اجرایی شود و پرداخت به ارائه کنندگان خدمات در سطوح مختلف و پایه در مناطق فوق در اولویت قرار می گیرد.

یوسف نژاد بیان داشت: تدوین پروتکل مورد نیاز خدمات سرپایی عمومی و تخصصی با استفاده از راهنمایی بالینی برای حداقل ۷۰ خدمت ظرف مدت سه ماه توسط دولت ضروری است.
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از وبسایت قطره، تاریخ 27 دی 96، کد مطلب: 235414: www.ghatreh.com


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین