پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۱۶۱۳
تاریخ انتشار : ۱۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۱
سخنگوی شورای سیاست‌گذاری سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از تعیین نهایی مکان برگزاری این نمایشگاه و رویکرد وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره این موضوع خبر داد

شعارسال:همایون امیرزاده سخنگوی شورای سیاستگذاری درباره تصمیم نهایی برای مکان نمایشگاه کتاب اظهار کرد: محل برگزاری نمایشگاه کتاب تهران به عنوان مهمترین رویداد فرهنگی کشور و با توجه به ابعاد بین‌المللی آن نیازمند امکانات و لوازمی است که بر اساس همین نیاز در بیست و نهمین دوره نمایشگاه کتاب تصمیم به انتقال محل برگزاری به شهر آفتاب گرفته شد.

او ادامه داد: در این مدت اگرچه همکاری و همراهی شهرداری تهران برای برگزاری هرچه بهتر این نمایشگاه قابل توجه بود اما وجود بعضی مشکلات زیرساختی موجب شد فعالان عرصه نشر نسبت به ادامه برگزاری نمایشگاه کتاب در شهرآفتاب تا زمان تکمیل شدن آن دچار تردید و بازنگری شوند. این موضوع در جلسه شورای سیاست‌گذاری نمایشگاه با حضور تعدادی از معاونان محترم شهرداری مورد توجه و بررسی دقیق قرار گرفت.

امیرزاده توضیح داد: علاوه بر آن جلسات متعددی برای بررسی بیشتر موضوع برگزار شد که در نهایت بر اساس اعلام مصلای امام خمینی (ره) مبنی بر تکمیل رواق‌های شرقی و غربی تا زمان برگزاری نمایشگاه، بر اساس نظر صنوف نشر و مصوبه شورای سیاست‌گذاری، سی و یکیمن نمایشگاه کتاب تهران در مصلای امام خمینی (ره) برگزار خواهد شد.

سخنگوی شورای سیاست‌گذاری نمایشگاه کتاب تهران گفت: البته ما تفاهم نامه شش ساله‌ای با شهرداری تهران برای در اختیار قرار گرفتن مجموعه شهرآفتاب برای برگزاری نمایشگاه کتاب داریم که تا سال 1400 اعتبار دارد و بر اساس همان تفاهم نامه چنانچه امکانات زیرساختی و فضای مسقف در این مجموعه تامین شود نمایشگاه کتاب در شهرآفتاب برگزار خواهد شد.

او افزود: در واقع این جابجایی به نوعی همکاری با شهرداری تهران برای ایجاد فرصتی در جهت آماده سازی بیشتر شهرآفتاب برای برگزاری نمایشگاه کتاب تهران است.

سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از 12 تا 22 اردیبهشت ماه سال 1397 برگزار خواهد شد

شعارسال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت روز نو ، تاریخ انتشار9دی آبان 96،کدخبر: 298239 ، www.roozno.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین