پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۱۶۱۸
تاریخ انتشار : ۱۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۸
شهردار تهران از تشکیل چهار کارگروه برای بررسی مشکلات کلانشهرها و همچنین درخواست ملاقات با رئیس جمهور برای حل مشکلات کلانشهرها خبر داد.

شعارسال:شهردار تهران از تشکیل چهار کارگروه برای بررسی مشکلات کلانشهرها و همچنین درخواست ملاقات با رئیس جمهور برای حل مشکلات کلانشهرها خبر داد.

 محمدعلی نجفی در نشست شهرداران کلانشهرهای کشور که در ساختمان بهشت برگزار شد با جمع‌بندی جلسه امروز شهرداران کلانشهرها، گفت: پیشنهاد شد نامه‌ای برای رئیس جمهور نوشته و تقاضای دیدار با وی داشته باشیم تا موارد و مشکلات شهرداران کلانشهرها در آن جلسه بررسی شود.

وی همچنین با بیان اینکه پیشنهاد می‌شود کارگروه خاصی در خصوص آلودگی هوا تشکیل شود، گفت: آلودگی هوا مسئله‌ای است که تقریبا همه کلانشهرها به آن مبتلا هستند و می‌توانیم در این کارگروه اقدامات مشترک و تجربیات را منتقل کنیم.

شهردار تهران همچنین پیشنهاد تشکیل کمیته مدیریت بحران و زلزله را مطرح کرد و گفت: چندی پیش همایش علمی شهر هوشمند در یکی از دانشگاه‌ها برگزار شد و نماینده شیراز در آن همایش پیشنهاد کرد که کارگروه مشترک برای انتقال و اشتراک تجربیات شهر هوشمند ایجاد شود.

نجفی همچنین از لزوم تشکیل کارگروه آسیب‌ها و ناهنجاری‌های اجتماعی خبر داد و گفت: در این کارگروه می‌توانیم درباره مشکلات اجتماعی که تقریبا همه کلانشهرها با آن مواجه هستند به بحث و تبادل نظر بپردازیم.

شعارسال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت پارسینه، تاریخ انتشار9دی آبان 96،کدخبر: 401671 ، www.parsine.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین