پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۲۰۶۱
تاریخ انتشار : ۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۹
رئیس سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان گفت: روزانه بیش از20 تا 25 تن تولید تخم مرغ در واحدهای صنعتی استان تولید و به بازار عرضه می‌شود.

شعارسال: رئیس سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان گفت: روزانه بیش از20 تا 25 تن تولید تخم مرغ در واحدهای صنعتی استان تولید و به بازار عرضه می‌شود.

‌رضا نجفی در شورای کشاورزی استان افزود: به تازگی یک واحد تولیدی 240 هزار قطعه‌ای وارد مدار شده است که جوجه‌های تخم‌گذار آن نیز در راه بوده و به بازار عرضه می‌شود.

وی همچنین گفت: بزودی با افزایش زنجیره تولید و ورود سهمیه واردات تخم مرغ به سیستان و بلوچستان، قیمت این ماده غذایی کاهش خواهد یافت‌.

رییس سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان از برنامه این سازمان برای تعدیل قیمت تخم مرغ در استان خبر داد.

وی گفت: واحدهای مرغ بومی هم که در مناطق روستایی و بعضی شهرستان‌ها به شیوه سنتی فعال هستند، روزانه بین 7 تا 8 تن تخم مرغ تولید می‌کنند که در تامین نیاز استان موثر است‌.

رییس سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه قیمت تخم مرغ در کشورهای دیگر هم به دلیل شیوع آنفلوآنزای مرغی افزایش داشته است، افزود: بالا رفتن مصرف تخم مرغ در فصل سرما نیز تا اندازه ای بر قیمت تخم مرغ تاثیرگذار بوده است.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: 12 دی 1396، کدخبر: 96101206118، www.isna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین