پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۸۳۴۶
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۵
رئیس سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان با اشاره به پیشرفت ۶۵ درصدی طرح انتقال آب با لوله به ۴۶ هزار هکتار از اراضی کشاورزی دشت سیستان گفت: اجرای این پروژه و بهره‌برداری از آن از مهاجرت ساکنان منطقه جلوگیری می‌کند.
شعار سال: رئیس سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان با اشاره به پیشرفت ۶۵ درصدی طرح انتقال آب با لوله به ۴۶ هزار هکتار از اراضی کشاورزی دشت سیستان گفت: اجرای این پروژه و بهره‌برداری از آن از مهاجرت ساکنان منطقه جلوگیری می‌کند.

سیددانیال محبی استاندار سیستان و بلوستان به همراه جمعی از مدیران استانی ظهر امروز از مراحل اجرایی طرح انتقال آب با لوله به 46 هزار هکتار از اراضی کشاورزی دشت سیستان بازدید کرد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان در حاشیه این بازدید اظهار داشت: طرح بزرگ انتقال آب با لوله به 46 هزار هکتار از اراضی کشاورزی دشت سیستان 850 میلیون دلار اعتبار در برداشته و در16 ناحیه عمرانی با 21 پیمانکار رتبه یک کشوری و 27 مشاور اجرایی در حال اجرا است.

مجتبی پیری با اشاره به پیشرفت 65 درصدی این پروژه، بیان کرد: این طرح در 5 شهرستان زابل، زهک، هامون، هیرمند و نیمروز در منطقه سیستان واقع در شمال استتان در حال اجرا است که بر اساس مطالعات انجام شده پس از اتمام و بهره‌برداری از طرح سالیانه 400 میلیون مترمکعب آب اختصاصی از طریق این طرح در اختیار بهره‌برداران بخش کشاورزی قرار می‌گیرد و  اجرای این پروژه و بهره‌برداری از آن  از مهاجرت ساکنان منطقه جلوگیری می‌کند.

سیددانیال محبی استاندار سیستان و بلوچستان صبح امروز  به منظور بازدید از طرح‌های عمرانی منطقه سیستان از جمله طرح انتقال آب به 46 هزار هکتار از اراضی دشت سیستان، عازم این منطقه شده است. استاندار سیستان و بلوچستان ابتدا از شهرک صنعتی رامشار و طرح ایجاد کارخانه کاشی و سرامیک در این شهرک بازدید به عمل آورد و سپس به طرح‌های عمرانی شهرستان هامون سرکشی کرد.

دیدار با معتمدین و ریش سفیدان منطقه سیستان و بازدید از محدوده ایجاد منطقه ویژه اقتصادی رامشار از مهم‌ترین برنامه‌های استاندار در سفر به سیستان است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 11 تیر 1397، کدخبر: 1764796 ، www.tasnimnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۱
0
0
متاسفانه این شهر ها که باید تلاش کنیم کمتر دچار مهاجرت شوند به دلیل شرایط بدی که دارند ولی میبینیم که با کم کاری مسعولین به دلایل شرایط بد اب و هوااییی باعث خالی شدن شهر ها میشود
ن.ف83
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۹
0
0
اگر این طرح انجام شود تغییر محسوسی در سطح رفاه زندگی مردم عزیز سیستان و بلوچستان دیده خواهد شد
م.ص76
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین