پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۳۳۱۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۹
در بیست و ششمین جلسه شورای شهر قم بحث اخذ مجوز جانمایی ایستگاه‌های مترو قم مطرح می‌شود.

شعار سال: بیست و ششمین جلسه شورای اسلامی شهر قم عصر امروز از ساعت 18 به ریاست عبدالله جلالی و با حضور اعضا در سالن جلسات ساختمان شهید باکری برگزار خواهد شد.

طبق اعلام قبلی روابط عمومی شورای شهر قم، این جلسه هشت دستور دارد که مرتبط با چهار کمیسیون، خدمات شهری و امور زائرین، عمران و حمل و نقل، معماری و شهرسازی و برنامه و بودجه است.

براساس برنامه مستمر سیدمرتضی سقائیان‌نژاد شهردار، علیرضا قاری قرآن معاون فنی و عمرانی، سید امیر سامع معاون خدمات شهری و امور اجتماعی، محسن رنجبر معاون برنامه‌ریزی و سرمایه‌ انسانی، عباس ذاکریان معاون حمل و نقل و ترافیک و دیگر مدیران و معاونین شهرداری در این جلسه حضور داشته و پاسخگوی سوالات و مسائل مطرح شده از سوی اعضای شورا خواهند بود.

نخستین دستور بیست و ششمین جلسه شورای اسلامی شهر قم بحث اخذ مجوز تعیین تکلیف حساب‌های سنواتی سازمان توسعه و عمران شهرداری طی سال‌های توقف فعالیت از سال 78 تا 87 است که از سوی مجید اخوان رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مطرح می‌شود.

وی سپس بحث اخذ مجوز وضع و وصول عوارض حمل و نقل ریلی و اخذ مجوز اجرای مفاد تفاهم‌نامه برای ساخت تونل کامل خط B مترو قم بین شهرداری و قرارگاه خاتم‌الانبیاء منوط به تصویب در کمیسیون تلفیق را مطرح خواهد کرد.

اخذ مجوز جانمایی ایستگاه‌های مترو قم نیز یکی از دستورات بیست و ششمین جلسه شورای شهر است که روح‌الله امراللهی رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل آن را در معرض رای اعضا خواهد گذاشت.

اخذ مجوز کاهش سابقه برای متقاضیان جدیدالورود برای فعالیت در شبکه بی‌سیم دیگر بحثی است که مرتبط با کمیسیون عمران و حمل و نقل مطرح می‌شود.

اخذ مجوز نامگذاری 9 مورد از شوارع و معابر شهر مرتبط با کمیسیون خدمات شهری و اخذ مجوز توافقنامه شهرداری با دو مورد از شهروندان نیز مرتبط با کمیسیون معماری و شهرسازی در این جلسه مطرح خواهد شد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازخبرگزاری فارس ، تاریخ انتشار 18دی 96، کدمطلب:13961018000959، www.farsnews.com


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۱۱ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۰
0
0
دقیقا نفهمیدم منظورش از جانمایی چیه؟
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین