پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۴۳۸۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۸
نماینده مردم سمنان؛ مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی معتقد است که استان سمنان با رفع مشکل کم آبی به استانی پیشرو در همه بخش ها تبدیل می شود.

شعار سال: احمد همتی در نهمین جلسه ی شورای اداری استان اظهار کرد: استان سمنان از ظرفیت های متنوع و متعددی در بخش های مختلف صنعتی، معدنی، کشاورزی و همچنین نیروی انسانی کارآمد برخوردار است و این پتانسیل ها، سمنان را به استانی شاخص از نظر زمینه های توسعه تبدیل کرده است.

سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان، با بیان اینکه کمبود منابع آبی مهمترین مشکل فراروی توسعه این استان دانست و گفت: از همین رو اگر مشکل آب در استان برطرف شود می توانیم جز استانهای پیشرو باشیم و پذیرای جمعیتی بیش از جمعیت فعلی باشیم.

وی مدیران استان سمنان را مدیرانی مجرب دانست و افزود: استان سمنان جدای از منابع انسانی از پتانسیل های کم نظیری در بخش های معدنی، صنعتی و انسانی برخوردار است.

این نماینده مجلس با بیان اینکه دشمنان می کوشند که اوضاع کشور را بی ثبات نشان دهند تصریح کرد: دشمنان نظام و از جمله امریکا در تلاش است تا ایران را بی ثبات نشان دهد .

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازسایت خبرفوری ، تاریخ انتشار 24دی 96، کدمطلب:260472، www.khabarfoori.com


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Norway
۱۲:۰۵ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۴
0
0
سمنان هم یکی از اون استان هایی هست که از مشکل کم ابی رنج میبره..ای کاش به جای دست به دعا بردن برای بارش باران مسئولین اقدامات موثری انجام بدن
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین