پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۷۹۶۵۴
تاریخ انتشار : ۱۱ دی ۱۳۹۷ - ۲۳:۴۲
علیرضا آشناگر روز سه‌شنبه یازدهم دی‌ماه در مراسم افتتاح کارخانه تولید دستکش «ساتراپ» مهدیشهر اظهار داشت: این حضور در شهرستان را بعنوان سفر رسمی به این شهرستان محسوب نمی‌کنیم و به زودی به همراه جمعی از مدیران به طور رسمی به این شهرستان سفر خواهیم کرد و ضمن بررسی ظرفیت‌ها و فرصت‌ها با مردم گفتگو خواهیم کرد.

شعارسال: علیرضا آشناگر روز سه‌شنبه یازدهم دی‌ماه در مراسم افتتاح کارخانه تولید دستکش «ساتراپ» مهدیشهر اظهار داشت: این حضور در شهرستان را بعنوان سفر رسمی به این شهرستان محسوب نمی‌کنیم و به زودی به همراه جمعی از مدیران به طور رسمی به این شهرستان سفر خواهیم کرد و ضمن بررسی ظرفیت‌ها و فرصت‌ها با مردم گفتگو خواهیم کرد.

استاندار سمنان گفت: نام بنیاد برکت همیشه همراه با خیر و برکت بوده است و تقاضا داریم تا در استان حضور بیشتر و فعال‌تری داشته باشد.

نماینده عالی دولت در استان سمنان اظهار داشت: معتقدیم استان باید بر مبنای مزیت‌هایی که در شهرستان‌ها وجود دارد توسعه یابد و توانمندی‌ها و پتانسیل‌های هر شهرستان شناسایی شده و مشخص است.

وی اذعان داشت: شهرستان مهدیشهر به جهت آب و هوای معتدل و مناسب، همجواری با استان‌های مختلف و مردم بسیار خونگرم و صمیمی و وجود عشایری که به تعبیر حضرت امام از ذخائر انقلاب هستند، باید قطب و مقصد گردشگری استان باشد.

عالی‌ترین مقام اجرایی دولت در استان سمنان ابراز داشت: استان به نقطه‌ای رسیده است که باید گزینشی صنایع‌مان را انتخاب کنیم و مراقبت کنیم تا به محیط زیست، کشاورزی و گردشگری لطمه‌ای وارد نشود.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری برنا ، تاریخ : 11دی 1397 ، کدخبر:794817 www.borna.news ،

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین