پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۵۱۵۳
تاریخ انتشار : ۳۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۹
در جریان عملیات تخریب منازل مسکونی واقع در طرح های عمرانی شهرداری، جنازه یک مرد 42 ساله از لای آوارها بیرون کشیده شد.

شعار سال: عملیات تخریب منازل مسکونی واقع در طرح عمرانی حاشیه میدان جانبازان در یافت آباد صبح شنبه آغاز شد، اما هنوز دقایقی از آغاز عملیات نگذشته بود که جنازه ای در میان آوار حاصل از تخریب یک ساختمان مسکونی به چشم خورد.

عملیات عمرانی متوقف و عملیات بیرون کشیدن جنازه آغاز شد و با حضور عوامل اورژانس، پلیس و آتش نشانی نهایتا جنازه تعیین هویت و مشخص شد که متعلق به فرزند 42 ساله مالک قبلی ساختمان بوده است.

اهالی محل در این باره اظهار داشتند که فرد جانباخته، فرزند مالک قبلی بوده که بعد از واگذاری منزل به شهرداری، بنا به عللی همچنان به این ساختمان نیمه تخریب مراجعه می کرده است.

گویا شب قبل از حادثه نیز این فرد به منزل نیمه تخریب شده مراجعه کرده و شب را در آنجا به صبح رسانده است. اهالی مدعی شدند که مرد 42 ساله هنگام آغاز عملیات عمرانی در ساختمان حاضر بوده و در جریان تخریب کامل ساختمان جان باخته است.

در همین خصوص روابط عمومی شهرداری منطقه 18 شهرداری تهران ضمن تایید فوت این شهروند اعلام کرد: موضوع فوت یک شهروند 42 ساله در عملیات عمرانی میدان جانباز از سوی مراجع قضایی در حال پیگیری است و علت اصلی فوت توسط پزشکی قانونی اعلام می شود. ضمن اینکه تاکید می شود این ساختمان، ملک شهرداری بوده است.

گویا علت پیگیری های قضایی فوت مرد 42 ساله، مشکوک بودن این اتفاق و حضور او در ساختمان نیمه تخریب است.



شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ 27 دی 96، کد مطلب: 6403670: www.yjc.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین