پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۵۲۶۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۳۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۸
مدیرکل میراث فرهنگی استان مرکزی با بیان اینکه ۳ هتل جدید در استان مرکزی احداث می‌شود گفت: مراکز اقامتی در استان مرکزی افزایش می‌یابد.

شعارسال: مدیرکل میراث فرهنگی استان مرکزی با بیان اینکه ۳ هتل جدید در استان مرکزی احداث می‌شود گفت: مراکز اقامتی در استان مرکزی افزایش می‌یابد.

سیدمحمد حسینی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به ساخت مراکز هتلی و اقامتی در استان مرکزی اظهار داشت: توسعه بسترهای مراکز اقامتی به توسعه صنعت گردشگری و همچنین اشتغال‌زایی در استان می‌انجامد که احداث یک هتل توان اشتغال‌زایی در حد یک مجموعه صنعتی عظیم را دارد و سرمایه‌گذاری در این بخش بازدهی مناسبی به همراه دارد و حتی در حل معضل بیکاری در بین جوانان بومی استان موثر است زیرا هر هتل تعداد معین و مشخص شغل مستقیم و تعداد قابل توجهی شغل غیرمستقیم به دنبال دارد.

مدیرکل میراث فرهنگی استان مرکزی عنوان کرد: 45 خانه مسافر، 14 هتل، 5 مهمانپذیر، 4 اقامتگاه بوم‌گردی از سوی مراجع ذی‌صلاح در استان مرکزی مجوز فعالیت دریافت کرده‌اند که با ادامه روند بسترسازی سرمایه‌گذاری در این بخش می‌توان در این بخش به رتبه خوبی در کشور دست پیدا کرد این در حالی است که در حال حاضر علاوه بر یک واحد مهمانپذیر، 3 هتل در استان مرکزی در حال احداث است.

وی افزود: هتلی در شهرستان شازند با وجود جاذبه‌های طبیعی و ظرفیت‌های گردشگری وجود ندارد بنابراین این سازمان مجوز احداث هتل 3 ستاره در این شهرستان را صادر کرد که این مرکز در زمینی به مساحت بیش از 3 هزار مترمربع با اشتغال‌زایی برای 20 نفر به صورت مستقیم ساخته و به‌زودی به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیرکل میراث فرهنگی استان مرکزی عنوان کرد: در شهرستان تفرش که از شهرهای گردشگری استان به شمار می‌رود مجوز ساخت هتلی 2 ستاره و در زمینی به مساحت 2 هزار و 371 مترمربع صادر شده که با اجرای آن برای 10 نفر به طور مستقیم اشتغال آفرینی می‌شود.

حسینی تصریح کرد: در شهرستان محلات نیز برای ساخت هتل 3 ستاره در زمینی با مساحت 3 هزار و 700 مترمربع زیربنا در نزدیکی سرچشمه محلات مجوزهای لازم صادر شده که با اجرای این پروژه نیز شاهد ایجاد اشتغال مستقیم برای 20 نفر خواهیم بود.

وی گفت: شهرستان کمیجان نیز برای نخستین بار شاهد ایجاد مهمانپذیر در زمینی به زیربنای 900 متر مربع با اشتغال‌زایی 10 نفر در حال انجام است که به‌زودی کار احداث ان انجام می‌شود.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 30 دی 1396، کدخبر: 1632664، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
معصومه
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۲۰ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۱
0
0
وجود این هتل ها خیلی برای توریستی کردن و درامد زایی مناسبه ولی کاش در کنارش بیان و واحد های اقامتی بسیار مناسب و بسیار ارزان هم برای قشر کم درامد درست کنن...مثل خانه کارگر و ...
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین