پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۵۹۱
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۰
محافظان ابوالفضل میرعلی، در جنایتی دیگر فضای رعب و وحشت را بر شهر سبزوار حاکم کرده و پس از اقدام به ورود به عنف به کلانتری 11 سبزوار حمله کردند.
شعار سال: گزارشگر در این گزارش با توجه به رسالت خود برای انتشار حقایق ناچار از بازگویی برخی جزئیات واقعه شده است که با توجه به شدت وقاحت و بی شرمی بکار رفته در رفتارهای افراد ابوالفضل میرعلی پیشاپیش از مخاطبین خود پوزش می‌خواهد.

محافظان ابوالفضل میرعلی، مدیر عامل موسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج و داماد امام جمعه سبزوار در جنایتی دیگر فضای رعب و وحشت را بر شهر سبزوار حاکم کرده و جامعه را بار دیگر به سمت التهاب سوق دادند.

دو تن از اراذل و اوباش شناسنامه دار شهرستان که مدت زیادی است به عنوان محافظ در استخدام ابوالفضل میرعلی هستند بار دیگر در رفتاری که می‌تواند از مصادیق محاربه علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی باشد اقدام به ورودبه عنف به قصد تجاوز نموده و سپس به کلانتری ۱۱ سبزوار حمله کردند.

به گفته تعداد کثیری از شاهدان عینی، محافظان اصلی میرعلی کهح . پور . خنام دارند شب گذشته در حالی که سوار بر موتورسیکلت بوده‌اند یک خودرو پژو پارس را که راننده آن یک زن بوده است وادار به توقف می‌کنند. این افراد با تهدید و ارعاب از این زن که به شدت ترسیده است می‌خواهند که یا خود اجازه دهد به وی تجاوز کنند و یا این که به زور این کار را خواهند کرد. این زن وحشت زده به هر زحمتی موفق می‌شود خودرو را راه انداخته و از دست کسانی که به صورت وحشیانه ای قصد تجاوز به وی را داشته‌اند بگریزد.

محافظان میرعلی با گستاخی تمام و با زیر پا گذاشتن تمام معیارهای انسانیت و آدمیت با موتور سیکلت به طرز بسیار خطرناکی اقدام به تعقیب این زن کرده به نحوی که زن وحشت زده از ترس جان و آبروی خود مجبور می‌شود خودرو خود را به سمت منطقه پشت جایگاه نماز جمعه هدایت کرده و پس از رها کردن خودرو به داخل خانه یکی از اهالی محله پناه ببرد.

پناه آوردن زن به خانه مردم هم باعث نمی‌شود که(ح . پ)و(ر . خ)از نیت شوم و رفتار خباثت آلود خود دست بردارند، لذا به خانه حمله می‌کنند. آن‌ها با مشت و لگد و به زور وارد این خانه شده و از گلوی زن مذکور گرفته و او را از خانه ای که به آن پناه برده بیرون می‌کشند. زن پس از آن با تقلای بسیار از دست آنان گریخته و به خانه دیگری پناه می‌برد. اراذل و اوباش در استخدام میرعلی به آن خانه نیز حمله می‌کنند.

مردم محله پشت جایگاه نماز جمعه که با توجه به جو به وجود آمده وحشت زده و سراسیمه از خانه‌های خود بیرون آمده بودند با تهدید و فحاشی این دو فرد مواجه می‌شوند. آنان با اقدام به عربده کشی خطاب به مردم فریاد می‌زنند که «هر کس بخواهد کاری بکند او را می‌کشیم.» آن‌ها همچنین در ادامه عربده کشی و تهدید شهروندان فریاد می‌زنند: «همه شما را می‌کشیم و میرعلی دیه شما را می‌دهد.»
تعدادی از مردم که جان این زن و افراد خانه و مردم محله را در خطر دیده و شاهد به تاراج رفتن آبرو و حیثیت این زن در ملاء عام هستند، حربه ای اندیشیده و با فریاد «پلیس آمد، پلیس آمد» متجاوزان به عنف را وادار به فرار می‌کنند.

یکی از این متجاوزان در استخدام میرعلی به پشت گرمی حمایتی که از او می‌شود حتی در این مرحله نیز حاضر به اتمام جنایت خود نشده و با حرکت به سمت کلانتری ۱۱ به آنجا حمله کرده و به زور وارد آنجا می‌شود.

(ح . پ)با شکستن شیشه‌های کلانتری ۱۱ و با فحاشی و استفاده از رکیک‌ترین الفاظ ممکن با فریاد خطاب به پرسنل نیروی انتظامی در بخشی از سخنانش می‌گوید: «کدوم می‌خواسته جلو من بایسته، من محافظ میرعلی‌ام، کدوم ، می کنه جلو من وایسته، همه تونو می‌کشم. میرعلی دیه همه تون رو می ده».

وی سپس به سمت ماموران نیروی انتظامی حمله کرده و با آنان درگیر می‌شود. شدت درگیری از طرف محافظ میرعلی به حدی بوده است که وی پیشانی سروان میثاقی، یکی از پرسنل کلانتری ۱۱ را با شیشه می‌شکافد.

به گفته منابع آگاه، این فرد در حال حاضر بازداشت شده است و همدست وی نیز متواری شده است(ح . پ)در بازداشتگاه نیز به پشت گرمی حمایت‌های میرعلی عربده کشی خود را متوقف نکرده و ضمن این که تلاش می‌کرده با تکیه بر نام مدیرعامل موسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج پرسنل نیروی انتظامی را تهدید کند، وقاحت را به آنجا رسانده که به برخی نهادهای مقدس جمهوری اسلامی که از ارکان نگهدارنده نظام اسلامی هستند نیز توهین کرده است.

به گفته شاهدان و افراد مطلع، محافظان میرعلی ضمن ارتکاب اعمال گفته شده شرب خمر نیز کرده‌اند.

رفتارهای افراد میرعلی که می‌تواند از مصادیق محاربه علیه نظام جمهوری اسلامی باشد در حالی شب گذشته فضای دارالمؤمنین سبزوار و دیار سربداران را ملتهب کرد که همین اشخاص ماه گذشته و دقیقاً در روز ۲۲ بهمن یک جانباز را که خادم امام رضا (ع) است را بی هیچ جرمی و آن هم در داخل مسجد جامع شهر مورد ضرب و شتم شدید قرار داده و در جلو مسجد اقدام به چاقو کشی کردند.

متاسفانه امام جمعه سبزوار درباره آن حادثه نه تنها حاضر به پاسخگویی به رسانه‌ها نشده است بلکه حتی دفتر وی اقدام به شکایت از برخی رسانه‌های انتشار دهنده واقعه نیز کرده است.

انتظار می‌رود دادستان سبزوار در این زمینه برخورد قاطعی با این جنایتکاران و حامیان آنان داشته باشد و در صورت وجود فشارهایی از طرف اشخاص و مراکز قدرت و ثروت، با تکیه بر قانون، حقوق و مطالبات مردم پاسخ در خوری به چنین رفتارهای منافی عفت و امنیت بدهد.

به نظر می‌رسد با توجه به سوابق افراد مذکور چنانچه دادستان سبزوار در برخورد مورد انتظار آحاد اقشار جامعه با چنین مسائل و افرادی کوتاهی کند، بعید نیست این افراد جسارت را به جایی برسانند که این بار بعد از این حادثه وحشتناک به دفتر دادستان حمله کنند.

امید می‌رود دادستان و مجموعه دادگستری شهرستان به نحوی به وظایفشان در این زمینه عمل کند که مردم ولایت مدار شهرستان سبزوار مجبور نشوند شخصاً اقدام کرده و طومار فساد چنین افراد و مراکزی را خود در هم بپیچند.

*تکمیلی

دادستان سبزوار برای بررسی و تحقیق ابعاد مختلف حادثه ورود به عنف در محله پشت جایگاه نماز جمعه و حمله به کلانتری 11 ، در محل حاضر شد.

سید محمد حسینی شب گذشته (یکشنبه 24 اسفند) با حضور در محله پشت جایگاه نماز جمعه ضمن گفتگو با اهالی محل شخصا به تحقیق و بررسی پیرامون حادثه اخیر پرداخت.

به گفته اهالی محله حضور دادستان سبزوار در این منطقه بیش از یک ساعت به طول انجامیده است.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی رصد، تاریخ انتشار 21 اسفند 1393، کد مطلب: 8184: www. rasad.net


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۵
1
0
تا چه حد اطمینان دارید که این خبر راست باشه
امین الله کریمی
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۷
0
1
با سلام غیر قابل باور این خبر مگر میشود مگر این خبر ساختگی باشد زیرا اسم جناب دکتر میرعلی و شخصیت ایشان مال این حرف ها نیست حداقل اگه قبول کنیم یک درصد صحت داشته باشد باید فیلم عکس و مدرکی باشد باشد کو
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین