پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۱۶۸
تاریخ انتشار : ۰۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۳
فرمانده انتظامي استان البرز از اجراي طرح پاک‌سازي مناطق آلوده در شهرستان‌هاي استان در راستاي ارتقاي امنيت اجتماعي و برخورد با مخلان نظم و امنيت و نيز دستگيري 104 سارق خبر داد.

شعارسال : سردار کامراني صالح اظهار داشت: برخورد قانوني با برهم زنندگان و مخلان نظم و امنيت و افرادي که آسايش و آرامش شهروندان را سلب مي‌کنند از وظايف و مأموريت‌هاي ذاتي پليس و از مطالبات برحق مردم است.

وي خاطرنشان کرد: به منظور ارتقاي امنيت اجتماعي، افزايش احساس امنيت و همچنين برخورد با تهيه و توزيع‌کنندگان مواد مخدر، سارقان و اراذل و اوباش، طرح‌هاي متعدد پاک‌سازي نقاط آلوده در دستور کار ماموران انتظامي شهرستان‌هاي تابعه و پليس‌هاي تخصصي استان البرز قرار گرفته است.
اين مقام انتظامي ادامه داد: صبح امروز طرح پاک‌سازي نقاط آلوده از لوث اراذل‌واوباش، فروشندگان مواد مخدر، سارقان و معتادان و کارتن‌خوابان پرخطر در شهرستان‌هاي کرج، ساوجبلاغ و فرديس اجرا شد؛ در اين طرح 104 سارق دستگير و 93 فقره سرقت از اماکن خصوصي، منزل، خودرو، تجهيزات داخل خودرو و... کشف شد.

وي گفت: جمع‌آوري 268 معتاد کارتن‌خواب و تحويل آن‌ها به مراکز مجاز ترک اعتياد، دستگيري 15 نگه‌دارنده و فروشنده مواد مخدر و توقيف 10 خودرو حامل مواد مخدر از ديگر نتايج اجراي اين طرح است
سردار کامراني صالح بيان داشت: ازدياد جمعيت، گسترش شهرنشيني و افزايش حاشيه‌نشيني اجراي طرح‌هاي ارتقاي امنيت اجتماعي را اجتناب‌ناپذير مي‌سازد و با اجراي اين طرح‌ها شاهد کنترل جرم و مهار مجرمان در جامعه مي‌باشيم.

فرمانده انتظامي استان البرز در خاتمه گفت: هدف از اجراي اين طرح‌ها، برقراري امنيت پايدار، پاک‌سازي جرم از مناطق ذکر شده و نشان دادن اقتدار پليس است که اين امر تا حد زيادي رضايت شهروندان را حاصل و نويدبخش افزايش امنيت در استان البرز است.

گفتني است، در طول اجراي اين طرح با همکاري شهرداري و با حکم قضايي مخروبه‌ها و چارديواري‌هايي که محل تجمع معتادان و کارتن‌خوابان پرخطر و فروشندگان مواد مخدر بود تخريب شدند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از وب سایت خبرگزاری موج ، تاریخ انتشار سه شنبه 3 آذر 1394 ، کد مطلب : 1973440 : www.mojnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین