پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۵۹۵۲
تاریخ انتشار : ۰۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۶
نماینده مردم آبادان در مجلس از اذن رهبری برای برداشت اعتبار 150 میلیون دلار از صندوق توسعه ملی برای مقابله با ریزگردهای خوزستان خبر داد.

شعارسال : جلیل مختار از اجازه رهبر معظم انقلاب برای اختصاص اعتبار 150 میلیون دلاری از صندوق توسعه ملی برای مقابله با ریزگردها خبر داد وگفت: لازمه تحقق اعتباری که دولت در لایحه بودجه 97 برای ریزگردها لحاظ کرده نیازمند تامین اذن رهبری بود بنابراین کمیسیون تلفیق این مصوبه را از دستور کار کمیسیون تلفیق خارج و تصویب نکرد، حال با پیگیری نمایندگان خوزستان، رهبری اذن تامین اعتبارات این حوزه را صادر فرمودند.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: خوشبختانه مقام معظم رهبری اجازه و اذن برداشت 100 میلیون دلار برای مقابله با ریزگردها و همچنین 50 میلیون دلار برای بهسازی برق خوزستان را از طریق صندوق توسعه ملی صادر کردند که قطعا این موضوع تاثیر به سزایی در مقابله با این معضل و بهبود وضعیت هوای خوزستان خواهد داشت.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت تحلیلی – خبری الف، تاریخ انتشار: 3 بهمن 1396، کدخبر: 3961103134، www.alef.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین