پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۶۳۶۹
تاریخ انتشار : ۰۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۳
عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: مردم باید آثار ملموس این هزینه را ببینند و در کاهش آلایندگی‌ها تاثیر خود را بگذارد.

شعارسال:عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: مردم باید آثار ملموس این هزینه را ببینند و در کاهش آلایندگی‌ها تاثیر خود را بگذارد.

اکبر رنجبرزاده، عضو هیئت رئیسه مجلس ، با اشاره به تخصیص ۱۵۰ میلیون دلاری که برای حل معضل ریزگردها اظهار داشت: این مبلغ در بودجه نیامده است بلکه درخواست لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی از مقام معظم رهبری برای چاره‌اندیشی در خصوص بوده که با موافقت رهبر معظم انقلاب روبه رو شد.

وی با بیان اینکه قرار است این مبلغ در چارچوب‌های علمی و قابلیت‌های اجرایی هزینه شود، افزود: این میزان هزینه می‌تواند از زمان حال اتفاق بیفتد یعنی الزامی ندارد که در قانون بودجه باشد. این مبلغ در دستگاه اجرایی مربوطه و یا در اختیار دولت قرار داده می‌شود و سپس باید بر روی آن برنامه ریزی صورت گیرد.

عضو هیئت رئیسه مجلس تاکید کرد: این مبلغ تنها به یک اداره، ارگان و دستگاه محدود نمی شود بلکه باید دستگاه‌های مختلف دست به دست هم دهند تا بتوانند برنامه ریزی درستی بر روی آن انجام گیرد.

رنجبرزاده با تاکید براینکه این مبلغ یک نیاز و ضرورت بوده که به درستی تشخیص داده شده است، خاطرنشان کرد: مردم باید آثار ملموس این هزینه را ببینند و در کاهش آلایندگی‌هاتاثیر خود را بگذارد.

شعارسال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجو ،تاریخ انتشار5 بهمن96،کدخبر: 662339 ، www.snn.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین